Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر من یه دختر دارم یه سال شیش ماه دارد وقتی بغل میکنم ۱۰دقیقه بدش کف پاش کبود میشه خیلی نارحت میشه براش چرا این جوری میشه ولی دراز میکنم خوب میشه
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- شیر
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من یک کودک چهارده ماه دارم که دیگر شیر مادر نمی خورد روزی دوبار به آن شیر خشک ببلاک می دهم وروزی یک بار شیر پاستوریزه کم چرب یک لیوان در شیشه شیرش می دهم این مقدار شیر برایش کافیست یا میتوانم شیر پاستوریزه را بیشتر بدهم وهچنین آیا شیر کم چرب مناسب است یا شیر پرچرب ممنون از بابت وقتی که گذاشتید
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- کلسیم د
سلام آقای دکتر دختر من ۱۲ ساله هست ویتامین د در آزمایش ۱۵ بود و کلسیم ۹/۹ من هر دوهفته د ۵۰۰۰۰ به تعداد ۴ بار تکرار کردم و الان ماهی یکبار د ۵۰۰۰۰ میدهم . قرص کلسیم د بدهم یا لازم نیست؟
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- غده سرکودک
سلام امروز متوجه شدم پشت سر دخترم پایینتراز گوشش.یکم بالاتراز گردنش یه غده کوچیک اندازه یه نخود در اومده.این چیه؟نگرانم
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- واکسن واریسلا
سلام وقتتون خوش من یه پسر سه سال و نیمه دارم قراره که یکی از اقوام برام از دبی واکسن آبله مرغان رو تهیه کنه پزشک بهم گفتن که دو دوز با فاصله ۶ هفته تزریق میشه میخواستم بدونم که آیا این فاصله نزدیک مشکل ساز نیست؟ آیا ایمن میشه؟ و خطر نداره؟
- امپول دگزا
ایا امپول دگزا در کودکان باعث خواب آلودگی میشود؟
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- سلام آقای دکتر پسرم 3ماهشه بردم دکتر،گفتن گلوش عفونت کرده
گلوش عفونت کرده ولی سرفه اینانداره بهش آموکسی کلاو457 تجویز کردن هر12ساعت سه سی سی چنین ولی از وقتی میخوره اسهال شده وبالامیاره وتوخواب یهومیپره انگاردل درد بهش دست میده چیکارکنم
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- کودکان
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 19ماهشه از پنج ماهگی همش پشت سر و بالای سرشو چنگ میزنه گفتم شاید مال رفلاکس باشه الان علائم رفلاکس نداره اما با دست پشت سرشو فشار میده به نظر شما دلیلش چیه؟

