Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاموتدین
دکتر سلام راجب دوز داروی دخترم سوال پرسیده بودم که جواب رو متوجه نشدم فرموده بودید دو دودهم سی سی شربت پپسومید برای ترش کردن معده ش گرفتم ورزنش ۱۷.۵ کیلو هست. لطفا دوز و زمان مصرف رو راهنمایی بفرمایید
- This Task of Alternative Energy in Tackling Environmental Challenges from Matthew D’Agati
Matthew Michael D'Agati functions as the owner of Renewables Worldwide, a alternative energy Company in MA. A couple of yrs ago, embarking on an adventurous journey, Matthew D'Agati stepped into the world of alternative energy, to in a efforts began efficiently selling megawatts of power, predominately at the business sector, partnering with developers of solar farms and local businesses in the "planning" of any campaigns. Consistent networking tips just in the marketplace, guided Matt to subscribe a neighborhood startup two a very long time past, and in no time, he became their CSO, responsible for all activity and market progress, along with being given social group control. By specific jvs and shear work mentality, Matthew D'Agati elevated that corporation from a modest starting-year pay to more than a 500% enhance in arrant commissions by yr two. On that premise, Renewables Worldwide’s (RW), an oldtimer-managed company, was created with the assignment of supplying renewable fuel products for a smarter and more maintainable future. Even more specifically, recognizing there is a niche in the store and an improved approach to accomplish outcomes, RW’s is one of a handful of employers in the united states of america to aim on consumer learning, concentrating in both business and residence sunlight grazing off-take. Their unique plans is to make a earnings commercial infrastructure on a local, regional, countrywide level, offering various unlimited energy appliances inside of the of Renewables Worldwide, Inc.. This enthusiasm in the actual sustainable industry moves on to change and drive Matt in continuing his mission to work with establishments that discuss the exact same of furnishing green electricity systems for a way more inexhaustible future. Matthew possesses the in website from Hesser College. [url=https://www.pinterest.com/pin/matthew-michael-dagati--1145955067655431844/]Massachusetts solar fields and the effect for renewables spotlighted through the insights of Matt dagati.[/url] [url=https://mmdclan.com/index.php?topic=54749.new#new]Using Alternative Energy Means for a Eco-aware World by Matt D'Agati[/url] 49d20_9
- سلام آقای دکتر دخترم 10ماهه اش است
دخترم مریضی تب سرفه زکام بینی هم دارد
- سلام ببخشید من پسرم ۱سالشه سرفه خای شدید خلط دار میکنه و گرفتگی بینی هم داره میخوام از این شربت بهش بدم هر چند ساعت یکبار باید بهش بدم
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- قطره فلوکورت برای کودک
دکتر برای کودک یک ساله یک ماه فلوکورت نوشته استفاده شه یا ن
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- گرم مزاج بودن کودک
سلام خسته نباشید.کودک 6 ماه دارم که بدنش پوسته میشه و1 روز بعدش جوشهای قرمز درمیاد.وبی خودی ردش زیاد میشه .الانم پاهاش ورانهاش روگرفته دقیقا مثل ادرارسوختگیه .روزی دوبار که بدنشو باصابون میشورم ردش قرمزتر وآبدارترمیشه امااگرباشامپوبچه بشورم روی جوشهاخشک میشه انگاریه لایه پلاستیک روی جوشاروگرفته.کرم یا پمادزینگ اکسید میزنم بدتر میشه .20روزی هست که ایجوری شده قبلا فک میکردم ادرارسوختگیه امابعدبه این نتیجه رسیدم که نیست الانم دائم بازه هوای آزاد با یه کهنه روپاهاش .پوشک هم نمیکنمش بدنش گرمی داره 3 چهارباری براش حریره بادام دادم احساس میکنم بدترشده خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- اسهال
سلام من یه پسر پنج و سال و نیم دارم که تقریبا از یک ماه پیش دو سه بار تب و لرز میکرد و بعد از دکتر رفتن و چرک خشک کن خوردن بهتر میشد از سه هفته پیش که تب و لرز داشت و بیمارستان بردیمش و آزمایش ازش گرفتن و گفتن عفونت نشون داده و رو۲۹بوده اسهال شد و توش رگه های خونی دیدم الان اسهالش خیلی کم شده اما رگه خونی و بلغم تو مدفوعش هست هرچیم دکتر میبرمش فایده نداره تورو خدا فقط بگین خطرناک هست یا نه ؟؟؟کلا میتونه از چی باشه؟؟؟؟
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- سلام
کودک من ۳/۵ساله است باوزن ۱۳و۳۰۰گرم آیا میتوان قطره رااستفاده کرد؟؟؟روش مصرف چجوریه؟؟؟
- میزان مصرف دارو
سلام، پسرم ۴ سال و ۹ماهش و وزنش ۱۸ کیلو است براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ دکتر تجویز کرده می خواستم بدونم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید بخوره. ممنونم
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم

