Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر
دکتر من ب دخترم آپتامیل میدم ۱۰ ماهشه هنوز دندون در نیاورده بیرون رویش خییلی زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار راحت همشم اسهاله الانم دو روزه پاش سوخته بد جوری میخوام بدونم ب خاطر دندونشه یا شیر خشکش؟؟
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- Wbc 17.5
سلام پسرم حالت تهوع داره گلوشم خیلی خلط سفیدداره وبعدازغذاخوردن استفراغ میکنه
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- میزان شربت آزیترو۲۰۰برای کودک ۸ساله
باوزن۲۲ کیلو
- تب و تشنج
سلام با عرض ارادت خدمت شما دکتر عزیز من پسرم یک سال و ۳ ماهشه برای اولین بار با وجود مراقبت های داخل منزل تب کرد و تشنج شد ۳روز بیمارستان بستری شد و تمام آزمایشات گرفته شد و مشکلی نبود و ویروسی بود و مرخص شد الان حالش کاملا خوب شده و سوال من اینه که ما سفری در پیش داریم که با هواپیماست آیا این سفر چون به تازگی به خاطر تب تشنج شده اختلاف فشار داخل هواپیما ناخودآگاه موجب تشنجش نمیشه؟ و آیا این اختلاف فشار که موجب هوا افتادن گوشها میشه گوش دردش نمیکنه و به پرده گوشش آسیب نمیزنه؟ و سوال آخرم هم اینه که آیا این تشنج به دنبال تب آسیب مغزی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم سوالاتمو پاسخ بدین منتظر پاسخ گوییتون هستم با تشکر
- شربت
سلام واحترام. شربت فارمنتین ک واموکسی کلاو228 بی دی برای بچم دکترتجویزکردن دادم علائم نداشت.. یک ساعت بعد زمان خوردن شربت استامینوفن بود دادم بهش خورد به محض خوردن استامینوفن بالا آورد وبعد ازاون هرچی غذا یا چیزی دادم بالا آورد. دیگه آموکسی روندادم بهش آیا از این شربت بوده؟ یا بدم بهش.. یک سال وسه ماهشه.. وزنش 9ونیم
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک یک سال و نیمه
دخترم قبلا سرما خورده بود دکتر سفکسیم داده الان دوباره سرماخورده نمیدونم چه میزان دارو باید بهش بدم
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر پسرم 3روز اسهال شده اولین روز استفراغ زد الان خوب شده اما اسهالش فقط ابکیه چون اشتها نداره چیزی نمیخوره، یومیگی قبلا داده بودین بهش دو روز دادم برای اسهالش، دارویی هست ک برای قطع اسهالش بخرم 22ماهشه یا همچنان یومیگی بدم
- سرفه خروسکی کودک
پسرم ۷سالشه ۲۰روز پیش سرماخورد و شربت پلاژین کیندز و قرص آزیترومایسین ۲۵۰ دادن الان دوباره سرفه شدید خروسکی گرفته متاسفانه شربتهای آموکسی و سفیکسبم در داروخانه موجود نیست دیروز دکتر یه شربت گیاهی دونوپکت فورت و شربت کتوتیفن و دوباره قرص آزیترومایسین دادن و دیشب که شربتها رو خورد اصلا حذیون میگفت و بی قرار بود و تا الان اصلا خوب نشده لطفا کمک کنید من ساکن خرم اباد هستم .
- سلام،خسته نباشید ،بنده اولین واکسن فرزندم را تقریبا دوهفته دیر زدم و دکتری پیشنهاد کرد چون دو هفته دیر تزریق شده نوبت های بعدی واکسن را دیرتر بزنم، الان واکسن یکسالگی اش را دوباره دیر ببرم مشکلی نیست
- غده های اندازه عدس
با سلام...دخترم ۱ سالشه تازه متوجه شدم ۲ تا غده اندازه عدس بصورت قرینه پشت سر نزدیک گردنش هست که سفت هست و دست میزنم حرکت میکنه آیا نگران کنند هست؟؟
- بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- درد معده کودک پنج ساله
سلام آقای دکتر دخترم چهار سال و نیمشه از اول معده ش ترش میکرد . برای ترش کردن معده ش که خودش میگفت آروغ ترش میزنم یعنی اسید میومد توی گلوش به مدت دو ماه کپسول امپرازول مصرف کرد .هر صبح نصف گرانول های داخل کپسول. خیلی خوب بود ترش کردن معده ش در طی این مدت اما همیشه معده ش درد داشت . در بین این دو ماه یک هفته شربت مترونیدازول مصرف کرد که درد معده ش بهتر بود توی این یک هفته. حالا که امپرازول تموم شده ، هم معده ش ترش میکنه ولی کمتر از قبل و هم توی گلوش یعنی سر مری ش میسوزه . و هم معده ش درد داره مترونیدازول روزی دو بار یه قاشق چای خوری میخوره اما معده ش درد داره و ترش میکنه کمی . البته سه روزه مترونیدازول میخوره دیگه نا امید شدم دکتر به خاطر خدا بگید چیکار کنم انشاالله خیر دنیا و آخرت ببینید
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- التهاب واژن کودک
سلام آقای دکتر دختر من ۳سال و ۸ ماهش وقتی میبرمش حمام و با شامپو بچه آلت تناسلیشا میشورم خیلی گریه میکنه و میگه میسوزه چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام روز خوش دخترم ۳ سالش هست از دیشب تب داشت امروز میگه گلوم درد نکنه ۳ روز پیش پدرش سرماخورده بود دکتر آموکسی کلاس براشون تجویز کردن .به دخترم قطره استامینوفن و شربت کوریزان سرماخوردگی دادم می تونم شربت سفکسیم ۱۰۰ برای گلو دردش بهش بدم؟
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست

