Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام. دخترم ۴ماهشه. الان ۵روزه مدفوع نکرده
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- صدا گرفتگي و سرفه نوزاد ۲ ماهه
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- قطع شیر شبانه
سلام وقت بخیر اینکه میگن شیر شب از ۴ الی ۶ ماهگی باید قطع کرد بخاطر اثر پوسیدگی روی دندان درسته الان فرزندم ۵ ماه است وزنش در چهار ماهگی ۵ و ۲۰۰ بود بخاطر زود رس بودنش شیر شوشو باید قطع کنم ؟
- سرما خوردگی
پسرم یک سال ۴ماهشه چند روز آبریزش بینی داره نفس نمیتونه خوب بکشه موقع خواب
- غده پشت گردن نوزاد ۳ ماهه
سلام
من نوزادی سه ماهه دارم که متوجه شدم پشت گردن دوتا غده به اندازه نخود مشاهده شد نگرانم
- فخ فخ بینی
سلام نوزادم ۸روزشه بینیش فخ فخ میکنه صدا میده چه کنم؟ موقع دفع حالت زور میزنه طبیعیه؟؟؟ و دوبار درروز دفع داره
- تب ولرز
تب 38و 39 ابریزش بینی کودک 18 ماهه
- شیر خشک پپتی جونیور
سلام دخترم ۵ ماهشه و شیر مادر میخوره و کمکی هم بهش آپتامیل پپتی جونیور میدم.چون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس داره.پپتی جونیور خیلی بدمزه است و نمیخوره برا همین نبات سفید اضافه میکنم.میخام بدونم مشکلی که نداره؟
- بیرون زدگی ناف
سلام دخترم یک ماه هستش و از روزای اول خیلی به خودش فشار میاره مثل نفغو باد شکم صبحا تا یکس دو ساعت خیلی به خودش می پیچه نافش اندازه یه بند انگشت زده بیرون وکنار ناخن انگشتایه دستش تیرشده صورتشم جوش ریز زده
- رفلاکس نوزاد
رفلاکس نوزاد تا چند وقت ادامه دداره؟ دخترم سه ماهش شیر به صورت ژله ای یا یلغمی بالا میاره البته دستشو تا حلقش میکنه دهنش مشکلی هستش؟
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر وقت بخیر.... نیما شیر نان میخوره یکسالگی باید شیرخشک شماره سه بخوره؟
- گلبول سفید در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه ام ، مدفوع خلطی و نفخ و دلپیچه دارد. آزمایش مدفوع انجام دادیم، گلبول سفید ۲ تا۳ عدد بود. مدفوعش همیشه آبکی و خلطیه. باید رژیم غذایی رعایت کنم؟ شیرخشک کمکی باید مخصوص الرژی باشه؟
- بیدار شدن مکرر کودک در شب
کودک ۱۶ ماهه که از ابتدای تولد تا الان شبا خیلی بیدار میشه شاید هر ۱ ساعت وکمتر هم خیلی ول میخوره تو خواب یهو تو خواب میشینه بسیار در روز فعالی و اصلا نمیشینه ولی بازم شب نمیخابه واقعا باید چکار کنم
- دکتر اطفال در کرمانشاه
سلام آقای دکتر ببخشید همیشه زحمت میدیم.فرموده بودید دخترم رو دکتر متخصص کوارش باید ببریم . سه سالشه و معده ش همیشه ترش میکنه .ما تو شهر کرمانشاه هستیم و عرض کرده بودم که پیش خیلی از دکتر ها بردیمش اما چندان موثر نبوده .خواستم اگه شما دکتر متخصص اطفال حاذق یا گوارش اطفال ماهر میشناسید بهمون معرفی کنید لطفا .چون دیگه نمیدونم باید کجا ببریمش واقعا .خیلی ممنون از لطف همیشگی تون.
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
دخترم ۸ سال و نیم هست با وزن۲۸ کیلو سرماخورده دکتر بهش شربت سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت داده یه قاشق غدا خوری درسته این شربت و دو روزه میخوره مناسبش هست سپاس
- سلام درمان سرفه خلطی کودک ۷ ساله

