Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بنفش شدن روی زبان
با سلام دو روزه متوجه شدم روی زبان دختر ده ماهه م بنفش شد میخواستم علتش و بدونم آیا باید دکتر ببرم؟
- یبوست نوزاد شش ماهه
دخترم شش ماهشه وب علت شیر خشک یبوست داره .ایا میتونم پودر پیدولاکسی رو قاطی شیر خشک بریزم بهش بدم یانه؟؟؟
- رفلاکس
سلام مجدد خیلی ممنون که جواب سوالم را دادید. دخترم 6 ماه است با سونوگرافی معلوم شد رفلاکس داره از 40 روزگیش داره دارو های مختلف میخوره (رانیتیدین،امپرازول، متوکلوپرامید) الانم که داره قرص نکسیوم با شربت موتیلیوم میخوره ولی خوب نشده هنوز بالا میاره خیلی نگرانم که به مریش اسیب نرسه همه چی هم رعایت میکنه خودم چون شیر میدم شما بگید چکار کنم؟
- شربت دیفن هیدرامین
با سلام پسر من ۹ماهشه شبها خیلی بیدار میشه و شیررمیخوره و خواب مداوم نداره دکتر براش شربت دیفن هیدرامین داده میخواستم ببینم تو این سن ضرر داره یا نه؟
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- انزیم کبد
ببخشید دکتر دلیلش چی میتونه باشه که sgot در نوزاد بالا هس؟
- آیا گریپمیکسچر باعث یبوست میشود؟
سلام وقتتون بخیر پسر من ۳ ماه و ۲ روزش هست به خاطر دل درد یک هفته بود که بهش گریپمیکسچر میدادمکه دل دردش هم در این یک هفته خوب شد ولی دچار یبوست شد که بعد ۳ روز خوب شد..آیا ممکنه گریپمیکسچر باعث یبوست شده باشد؟اگر بله پس چه شربتی بهش بدم..من ایران زندگی نمیکنم اگر امکانش هست یه شربت برای دل درد که همانند گریپمیکسچر باشد که عوارصش یبوست نباشدمعرفی کنید ممنونم
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
سلام خواهش میکنم جواب منو بدید پسرم ۱۰ ماهشه و این یه ماه بهش توجه کردم سرش هی تکون میده و گوشاش میخاروند چکار کنم واقعا عفونت گوش داره
- کار کردن زیاد شکم نوزاد نه قصع ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم نه ماهشه دو روزی هست شکمش خیلی کار میکنه مثلا امروز 5بار کار کرده نه اسهال هستش نه سفت. غذاش رو هم خوب می خوره. حالا می خواستم علتش رو بدونم باید به پزشک مراجعه کنم یا نه
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- فاویسمی
سلام من پسرم فاویسم داره ولی اصلا نمیخوابه میخوام شربت بی بی اسلیپ بهش بدم آیا ضرر داره براش
- سوال از دكتر
باسلام نوزاد هفت ماهي كه شيرخشك إي آر مخصوص رفلاكس استفاده ميكنه ميتونه از اين به بعد ببلاك شماره دو مخصوص آهن بخوره؟ بالا نمياره ؟
- جیغ ناگهانی
سلام شب بخیر نوزاد من نارس بدنیا اومده 34 هفتگی بدنیا اومد الان 3 ماه و نیمشه بیدار بود و داشت بازی میکرد که یهویی جیغ شدیدی کشید و گریه کرد لکه خونی هم تو سفیدی چشمش دیده شد بزور آرومش کردیم بیماری گرفتگی عروق هم داره دلیل گریه ناگهانی و جیغش و همچنین لک خون توی چشمش چیه؟؟ ممنون میشم کمکم کنید
- نشنیدن
سلام دخترم۴ماه ۱۵ روزشه به سمت صدا برنمیگرده تا جلوش برم میبینه میخنده
- نوزادم سه ماهه اس سرما خورده دسترسی به پزشک ندارم بهش میتونم کوریزان بدم ؟
پسرم از دیروز فس فس بینی داره و سرفه میتونم کوریزان بدم ؟ دسترسی به دکتر ندارم ببرمش
- شیردهی به نوزاد
سلام.ببخشید فرزند نه ماهه ی من از شیر خودم تغذیه می کنند الان باید به سرکار برم. معلم هستم وروزی شش ساعت پیشش نیستم .لازمه شیر خشک هم بدهم یا غذای کمکی کافیست تا بیام خونه؟اگ لازمه چه مارک شیر خشکی براش بخرم؟قبلا ببلاک و نان گرفتم نخورده
- میزان مصرف سفکسیم
با سلام و عرض ادب دختر بنده ۱۴ ماهشه وزنشون ۹ کیلوگرم چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ باید بهشون بدم و روزی چند بار ممنون اقای دکتر انشاالله پایدار باشین
- وجود نقطه قرمز روی سفیدی تخم جشم نوزاد شش ماهه
سلام طاعات و عباداتتون قبول ببخشید ی سوال داشتم از دیروز ی نقطه قرمز روی سفیدی چشم دختر شش ماههم بوجود اونده قطره بتامتازون چشمی دیشب و امروز صبح ریختم تاثیری نداشت..نگرانم.. میخواستم بپرسم علت چیه و چطور یکدفعه بوجود اومده؟ ممنون از راهنماییتون

