Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشیدبچم سرماخورده بودازپنج شنبه پیش داروآموکسی سیلین ،کولیک ریلیف،پلارژین وپدیزان دکتربهش دادالان دوروزه اسهاله ازداروهاست؟
- سرماخورگی
سلام حسته نباشین اقای دکتر . امیرعباس بیمارتونه که سینش داغونه نفس کشیدنش سخته بچه حالش زیاد خوب نیشت با مطبتونتماس گرفتم منشی گفت تشریف ندارین میخوام ببرمش هفده شهریور امکان داره بستریش کنن لطفا راهنمای کنین
- دندان
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۹ روزشه ۲۰ فروردین ۴ماهش تموم میشه خیلی بی قراری میکنه و کف و آب دهن از دهانش سرازیر میشه و خیلی دست به دهانش میبره هرچیزی را میخواد بخوره و من احساس میکنم داره دندان در میاره لثه ی بالا و پایین دقیقا جای دوتا دندان بالا و دوتا دندان پایین سفید هست آیا دندان درآوردنه؟
- بیخوابی کودک
سلام وقت شما بخیر. پسر۲ساله ای دارم که بسیار پرانرژی و فعال هست. ولی متاسفانه به نسبت فعالیتی که درطول روز میکنه، شب ها اصلا خواب درستی نداره. هر متودی ک برای خواب بهتر باشه اجرا کردم. از قبل از یکسالگی شیرشب و جای خوابش هم عوض شده ولی هیچ تاثیری نداشته. میتونم به این سن شربت ملاتونین بدم؟ ایا عوارض خاصی داره یا وابستگی میاره؟ چه مدت میشه مصرف کرد؟
- مولتی ویتامین
با سلام دخترم 4 سالشه شربت مولتی ویتامینی که زینک و منیزوم داشته باشه رو معرفی می فرمایید با تشکر
- كف دست نوزاد
سلام خسته نباشيد كف دست راست پسرم ٨ هست نه ١٨ و انگشت كوچك هر دو دست هم دو بند داره (پسرم سندروم داون نيست) دليلش چيه و آيا علائم بيماري خاصي هست؟
- دانه های ریز قرمز
سلام دخترم هفت ماهشه چند روز تب داشت به علت در آوردن دندان والان دانه های ریز قرمزی روی صورت وسرش پدیدار شده علت چیست
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- سوزش و عفونت ادرار و درد هنگام دفع مدفوع
با سلام دختر 2سال و نيمه من چندبار تا حالا دچار عفونت و سوزش ادرار گرديده كه با مصرف آنتي بيوتيك رفع گرديده است. جديدا علاوه بر سوزش ادرار هنگام دفع مدفوع بسيار اذيت شده و گريه مي كند به طوري كه از حال مي رود. مدفوع هم سفت ويبوستي نيست.لطف نموده مارا با راهنمايي خود از نگراني رهايي بخشيد. باتشكر فراوان
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- مشکل پوستی نوزاد شش ماهه
سلام نوزاد شش ماهه دختردارم ک حدود دوماهه روی پوست صورت پایین تر ازچشم وتقریبا نزدیک بینی جوش سر سفید یا غده سفید ریزی زده ک نگرانم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین چ کارکنم
- دل دردنوزادودسشویی نکردن
- 123321
سلام بچه ام 4ماهشه شیرخشک ببلاک میدم 2تاخورده این سومی شکمش زیاد کار میکنه روزی 3بار همیشه هر2روز شکمش کارمیکرد وزنشم بهتربالا میرفت الان چه شیرخشکی بدم شیر خودمم میدم
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر. دختر من 5 ماهشه صبحها و موقعی که گریه میکنه گرفتگی بینی داره از اول گرفتگی بینی داشت که برطرف نشده علتش چیه لطفا راهنمایی بکنید. ممنون
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سال و ۳ماهشه.باوزن ۱۴کیلو مدتیه سرماخورده یک دوره آزیترو مایسین وسفیکسیم مصرف کرده به دلیل خروسک به شما مراجعه کردیم خروسکش خوب شده ولی حدود یکهفته هست که سرفه خلط دار داره سینش پره الان ۵روز هست اسپری سالبوتامول و کاتوسین استفاده میکنه و شربت سیتریزین و پودر مونته لوکاست میخواستم از حضورتون سوال کنم چقدر زمان میبره تا کامل خوب بشه الان فقط سرفه داره سینش خرابه ممنون زنده باشید
- پوست سر
با سلام سر دختر من که 20 ماهه است پوسته داره. میخوتاستم راهنمایی بفرمایید.شامپو یا روغنی اگر هست بفرمایید با تشکر
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید

