Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- خارش گوش
سلام آقای دکتر پسر ۹ ساله من با وزن ۵۵ کیلو حالت خشکی و خارش گوش زیادی دارد و دائم دستش روی گوشش هست ،تقریبا هر یکی دو ماه به مدت چند روز اینطوری میشه ولی چون مشکل تپش قلب دارد نمیتوانم هر دارویی بدهم میشه راهنماییم کنید و بفرمائید چه دارویی استفاده کنم و چه مقدار؟
- سلام شربت سفیکسیم 100باید چه مقدار به کودک 5ساله با 16کیلو وزن داد
سلام شربت سفیکسیم 100 باید چه مقدار به کودک 5ساله با وزن 16کیلو بدم
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- تداخل دارویی
آیا شربت توفلین جی با قرص دکسترومتوفان تداخل داره برای بچه ۶ ساله
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- واکسن وسرماخوردگی
با سلام خسته نباشید پسرم شش سالشه اطلاع نداشتم سرما خورده امروز براش واکسن تزریق کردم بعدش متوجه شدم سرما خورده ومریضه به نطرتون چیکار کنم دکتربردم براش اکسپکتورانت ازیترومایسین اموپول هیدرو کورتیزون وشیاف دیکلوفناک تجویز کرد به نظر شما داروهاشو مصرف کنه یا چندروز صبرکنم.
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- سلام جناب دکتر پسرم سه سال و ده ماهشه
چند ذوز پیش نافش قرمز و ملتهب شده بود و کمی بیرون زده بود ولی بعد دو روز خوب شد منم چون استانبول هستم الان دسترسی به دارو دکتر نداشتم فقط چربش کردم ولی از دیشب تب کرده ایا به همون نافش مرتبط و اینکه دارو چی میتونم بهش بدم که اگه مال عفونت نافش از بین بره سفالکسین خوبه
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- نفخ و دلپیچه
سلام خسته نباشید دخترم 22ماهشه تب داره واسهال دکتر بردم برای تب استانینوفن داده میدم تبش میاد پایین اما یک روزه اسهال داره دکتر ا آر اس داده درضمن شکمش حالت نفخو پیچم داره که از خواب بیدار میشه بعد دسشویی میکنه خواستم بپرسم چه دارویی برای اسهالش بدم؟ ممنون میشم جواب بدین
- مدفوع کودک
سلام اقای دکتر ببخشید دختر ۲/۵ ساله ام خیلی تخمه کدو با پوست میخورد یک روز که خیلی زیاد خورد موقع مدفوع هم درد داشت هم خون روی مدفوعش بود بعدش دیگه وقتی میخورد هنوز خون داخل مدفوعش یود بعد از چند بار خون دیدن ازمایش مدفوع و خون وادرار ازش گرفتم هیچ مشکلی نداشتن حالا سوالم اینه بعضی موقع ها رنگ مدفوعش سبز رنگع اشکال نداره؟؟ اگر دوباره خون دیدم لازم دوباره ازمایش بدم یا نه ؟؟ ممنون
- غده
باسلام چند روز پیش بهتون پیام دادم پسرم ۳ سالشه سرمل خورده الان پشت گوشش یه چیز کوچیکی هست گفتین نگران نباش حالا سوال من اینه این برامدگی کی از بین میره؟
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- سرما
سلام اقای دکتر پسر دوساله سرماخورده کمی تب داره و سرفه خشک چی استفاده کنه؟
- کودک
سلام دخترم دو ماهگی رو تموم کرده. دو هفته ست اسهال شده قبلاروزی ی بار مدفوع میکرد الان خیلی زیاد شده باید چیکار کنم
- سلام کتوتیفن برای نوزاد ۹ ماو نیم با وزن۷/۷۰۰چقدر باید تجویز بشه

