Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا
- عفونت گوش
سلام دیروز پسرم که ۷ مهش هستن بردم متخصص گوش براشون تا دو هفته شربت آفا کلاو ۳۱۲ نوشن هر ۸ ساعت از دیروز میدم بالا میاره توصیه شما چیه لطفا راهنماییم کنید باتشکر
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- ورم بیضه
سلام آقای دکتر.یک بچه ۴ ماهه دارم .چندروز متوجه شدم که وقتی با پاهاش به بیضه هاش فشار وارده میکنه یه گردی ابی رنگ کوچیک چندسانت بالای بیضه سمت راستش میزنه بیرون.رنگش به رنگ رگه.اگه بچه اروم باشه میره تو.به نظرتون چی میتونه باشه
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
سلام وقت بخیرنوزادم همش استفراغ میکنه وگریه میکنه شیرومیدم همراه شیرخوردن استفراغ میکنه آروغ میزنه استفراغ میکنه درضمن ریفلاکس نداره مشکلش ازچی میتونه باشه؟
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- کپسول امپرازول
سلام آقای دکتر فرمودین که کپسول امپرازول با با زمان شیردهی فاصله داشته باشه میتونم به جای صبح ها، ظهر یا شب بدم و اینکه گلوله های قرص باید حل شوند یا نه؟ خیلی ممنون که سه سوالاتم گاسخ میدن.
- قطره مولتی ویتامین وآهن
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- زرده تخم مرغ به بچه
باسلام.خسته نباشید.پسرم شش ماه و ۱۳ روزه هست.طبق نظر دکتر از سن پنج ماه و خورده ای بهش غذا میدم.فرنی و حریره بادام و سوپ و سرلاک و پوره هویج و سیب دادم بهش تا الان.میخواستم بدونم الان میتونم بهش زرده تخم مرغ بدم؟
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- دانه های قرمز روی صورت
با سلام .پسر من ۱۵ روزش هست و الان دو سه روز هست که روی صورت در ناحیه گونه ها و بینی دانه های ریز قرمز شبیه به جوش زیر پوستی پیدا کرده. آیا اینها بخاطر گرمی بوده چون بخاطر زردی شیر خشت و تخم خیار و ترنجبین بهش دادیم یا دلیل دیگه داره .آزمایش زردی هم دادیم ۱۲ بود.سپاسگذارن
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- تداخل مصرف زينک با آهن
سلام آقاي دکتر آيا اينکه مي گويند بين مصرف زينک و آهن بايد فاصله ي 12ساعته باشد درست است؟؟براي کودکان هم اينطور است؟اگر همزمان داده شود باعث ميشود به خوبي جذب نشوند؟؟
- قطره آهن ومولتی ویتامین
با سلام خدمت آقای دکتر نوزاد من امروز شش ماه را تمام کرده نظر شما در مورد دادن بهترین قطره آهن و مولتی ویتامین که تمام ویتامینها را داره و جذب آهن بهتری داره چیه
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟

