Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- واکسن یکسالگی
سلام خسته نباشید،دخترم باید به واکسن یکسالگی بزنم اما بخاطر کرونا و بهداشت وضعیفی بدن بعد از واکسن میترسم بیشتر از کرونا که میگن بهداشت رعایت شود،آیا امکان داره بعد از این داستان کرونا بزنم ایراد نداره یک مقدار دیر بشه عیب نداره؟ ممنون از پاسختون
- سلام قطره پارکید باید یخچال بزلریم
- شربت کتوتیفن با دیفین هیدرامین
دخترم 7سالشع شربت کتوتیفن و با دیفین هیدرامین پشت هم بهش دادم بعد یک ساعت خابید دو ساعتی گذشته چیزیش نشده چیکار کنم خطرناکه لطفا جواب بذین
- تب و جوش های بعد ان
باسلام دخترمن ۹ ماه است سه روز تب شدید داشت استامینوفن وشیاف استفاده میکردم ولی قبل از چهار ساعت دوباره تب برمیگشت از شربت ایپوپروفن هر شش ساعت گاهی که زیاد نا ارام بود میدادم تب بعد از ۳ روز قطع شده حالا امروز صورت وپشت گوش هاش وشکمش دونه های قرمز زده وگاهی خارش شدید دارن ونا آرامی میکنه .من یه بچه ی پنج ساله هم دارم ایا قابل سرایت هست در ضمن من یک روز قبلش پیش متخصص اطفال بودم ممکنه از اونجا بهش سرایت کرده باشه . ممنون اگر بتونید کمکم کنید
- آمپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من به علت آمبولی ریه در ۲۵ هفتگی بارداری تو طول دوران بارداریم آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰ استفاده میکردم که به تشخیص پزشک بعد بارداری ام باید استفاده کنم سوالم اینه که آیا این آمپول در دوران شیردنی برای نوزادم عوارضی نداره؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- فلوپد
- پادرد
باسلام پسر من یک سال وچهار ماه داره دوروزه که پای راستش روموقع راه رفتن میلنگه هرچی هم به پاش دست میزنم نمیبینم دردش بگیره فقد موقع راه رفتن کف پاش روکه میزاره زمین سریع برمیدارش ولنگان لنگان راه میره باید چیکارش کنم که خوب بشه ممنون از شما زنده باشی
- واکسن
سلام جناب اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر امروز صبح دوازدهم ، واکسن چهارماهگی پسرم رو زدیم . پزشکش شما هستید. اقای دکتر قطره استامینوفنش را تا چند روز باید بدیم؟ و اینکه تا چند روز باید مدام چکش کنیم از نظر علاعم خطر و عوارض واکسن یک دنیا سپاس از شما و دعای خیر ما همیشه برای شما دکتر محترم و دلسوز
- قطره آهن
سلام آقای دکتر من دیروز پایان ۶ماهگی بچم بود و امروز یعنی شب ساعت ۸شب بهش قطره آهن دادم میگن روز از صبح تا ظهر بدم بهتره میخوام بدونم من چون امشب دادم دوباره فردا میتونم صبح بدم یا ظهر؟مشکلی پیش نمیاد؟
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد ۲۰ روزه ام چند شبی است از گرفتن سینه ام برای شیرخوردن امتناع و تا خود صبح فقط گریه می کند ولی در طول روز سینه ام را میگیرد و شیر میخورد؟ علت چیست و چه کاری باید انجام دهم؟
- در مورد شیاف ۱۰۰ هشت ماهه خیللی نگرانم
سلام آقای دکتر من برایه بچه ام هشت ماهه دیکلوفناک ۱۰۰ استفاده کردم خودمم نگرانم میشه راهنماییم کنی ممنوع میشم
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- سوال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.بچم واکسن یک سالگی زد ده روز بعدش یه تب خفیف کرد بدنش پاچید الان هیجده ماهشه دوباره همون واکسن تکرار میشه میترسم ببرم بزنم دوباره حساسیت اونجوری یا بدتر خدایی نکرده نشون بده.چیکار باید بکنم؟.ممکن دوباره حساسیت نشون بده؟
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.

