Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- تب
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال هشت ماهه س با امروز ۵ روزه که تب داره تب نهایتا تا ۳۸ میره و با دارو کنترل میشه اما قطع نشده و اینکه آبریزش بینی هم داره داروهایی که مصرف میکنم شربت تایلوفن شربت کوریزان سرماخوردگی و اسپری بینی هستش من باید چیکار کنم دکتر لازمه آزمایش خون بده؟
- دخترم ۶ سالشه مدام سرفه میکنه هیچ علاعم دیگه نداره
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- سلام شب بخیر پسرم پنج سال دارد کف پا ودستش زرد رنگ است لطفا راهنمایم بکنید چکار کنم
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- بالااوردن نوزاد
سلام وقت بخیر دخترم ۵ماهشه خیلی خیلی ناجور بالا میاره و شیر نمیخوره و داره لاغر میشه. وزنش ۶کیلو و۵۰۰گرم هست
- صحبت
سلام وقت بخیر دخترم دوسال و نیمشه ولی همش در حد ده کلمه حرف میزنه جمله اصلا نمیگه نگرانم مشکلی باشه. البته هم دیر دندون در اورد هم دیر راه رفت. میتونه تاثیری داشته باشه؟
- سلام دخترم چهار ماهشه شربت ستادین دی سی را بهش سرماخورده
- شربت ستادین
پسرم ۱سالشه سینش خرخر میکنه ایا میتونم بهش ستادین بدن
- میزان شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ سال و نیم باوزن ۱۹ کیلو
- ویتامین
سلام اقای دکتر میشه تو طول روز هم شربت ایمونس هم شربت گیاهی اکیناکید داد ممنون
- لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و یک ماهشه همیشه سرما میخوره الان آبریزش بینی داره از قطره بینی استفاده میکنم ولی شبا همش دچار گرفتگی بینی میشه خرخر میکنه زبونوش میچسبونه ب سقف دهانش ونفسش میگیره آیا ممکن دچار ورم لوزه شده لطفاً ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- آهن
سلام و خسته نباشید کودکم قطره آهن نمیخوره اصلا یا اگه به زور بدم هم نمیزاره دندوناشو تمیز کنم میتونم شربت سندروس یافروگلوبین بدم که کم خون نباشه
- عفونت ادراری
با سلام و عرض ادب سرعت پیشرفت عفونت ادراری در نوزادان چگونه است؟ برای مثال بعد از اینکه به عفونت ادراری مشکوک می شویم تا انجام آزمایش و آمدن پاسخ کشت ادرار حدود یک هفته زمان میبرد. آیا این زمان برای گسترش عفونت به قسمت های بالای مجاری ادراری( کلیه) زمان زیادی نیست؟ (دختر یک ساله ای دارم که یکبار به عفونت ادراری دچار شد و بعد از مصرف یک دوره ده روزه آنتی بیوتیک درمان شد. البته من هر ماه کشت ادرار انجام میدم تا در صورت عود مجدد سریعا اقدام کنم)
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
سلام پسرم سه ماهشه رفلاکس پنهان داره اما بالا نمیاورد سه چهارروزه انگار پشت حلق و بینیش خلط هست و امروز هربار شیر خورد بالا اورده میتونه علتش سرماخوردگی باشه؟؟؟؟
- سلام ایا خوردن حلوای ساگو که کش دار باشه برا مادر شیرده مشکل داره
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست

