Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- کم خونی.
سلام پسرم یک ونیم سالشه توازمایشش دکترگفت کم خونی داره ولی شدیدنیست واحتمال که ژنتیک باشه هست.شبا مکمل ایروفیکس میدم دونیم سی سی.وصبح ها قرص اسیدفولیک نصفش..برا بچه قرص اسیدفولیک مضرنیست؟
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- یبوست دختر دو ساله و پنج ماه
سلام خسته نباشید
من دخترم دو ساله و پنج ماهشه و هر سه روز یه بار شکمش کار میکنه. نمیدونم چرا یبوست داره. میشه لطفا کمکم کنید.
ممنون
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
آقای دکتر پسر من 7 سالشه با وزن 24 میخواستم بپرسم شربت زیترومکس و چقدر باید بهش بدم. ممنون
- شربت تقویتی
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم سه سالشه به دستور شما شربت ایمونس و آسماویت قبلا استفاده کرده ،شربت ایمونس تموم شد مجدد براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید دستورشم بفرمایید،متشکرم
- سلام دختر 3ونیمه چقدر سفالکسین بدم
سلام دختر سه نیم ساله دارم چقدر سفالکسین 250 بدم ممنونم
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم

