Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمایش خون
سلام بالا بودن گلبولهای سفید و پلاکتها وEsRنشانه چیست
- خلط گلو وبینی
سلام آقای دکتر خوب هستید؟پسرم ۵/۵هست بینی اش کیپ بود باقطره دی بی سیلین باز شد عفونت داره سرفه میکرد تند تند بادمنوش وکتیوفن سرفه هاش کمترولی تبدیل به سرفه خلط دارشد تب هم داره شب هاکمی چی بهش بوم زود خوب شه سینوس هاش عفونت کرده اول بعدزده به گلوش
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- بوی بددهان
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه دهنش خیلی بومیده عصبی شدم راه حلی داره ممکنه همین برطرف بشه یااینکه دایم دهنش بومیده
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- سرفه شدید وتب
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و۵ماه سرفه شدید وتب شدید داره بهش استامینوفن دادم وبرای سرفه زیتروکم دادم تبش یکم پایین اومد وسرفه همچنان ادامه داره بدتر شد میشه راهنمایی کنید شربت خارجی چی بگیرم براش خوبه ... باتشکر
- آمپول دگزا
سلام . دختر من دو سال و شش ماهشه خروسک گرفت دکتر دگزا براش نوشت زدیم قند خون دخترم رو بالا برد میخوام بدونم قند خونش بعد نقاهت پایین میاد ؟ خیلی دلشوره و استرس گرفتم . لطفا راهنماییم کنید ممنون
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- علت کوچکی دور سر
سلام دخترم ۹ماهه کامل ب دنیا اومد وزنش ۲کیلو و دور سرش ۳۱.۵بود الان ۷ماهشه ۳۹دور سرش بهداشت میگه کمه متخصص بردم هم آزمایش هم سونو خوب بوده ب مغزش آسیب نزده یکم راهنمایی کنید ممنون
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم سرماخورده گفتین ک شربت سرماخوردگی و سیتریزین بده از امروز سرفه میکنه برای سرفه چ شربتی بگیرم بدم؟
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- آمپول.
سلام آقای دکتر.دخترم ۳ سال ۳ ماهشه.گلودردشدید داره گلوش سفیدبرفکی شده تب شدیدداره میخواستم بدونم تواین سن میشه پرسلین ۶۳۳ زد یا ضرر داره.ممنونم
- سرفه خلط دار
با سلام دختر 5سالم که نزدیک 4ماهه سرفه خلط دار داشت ولی مداوم نبود رو امروز بردم دکتر متخصص ایشون گفتن سابقه بیماری سل تو خانواده دارین منم گفتم اصلا نداریم بعد دو تا شربت لوپراکس 100 و klasid250تجویز کردن میشه کمکم کنین که دخترم خوب میشه آیا ممکنه بیماری سل گرفته باشه خطرناکه؟
- گلو درد کودک 7 ساله
با سلام پسرم 7 ساله هست با وزن حدودا 20 کیلو
از صبح کمی احساس گلو درد دارد ایا سفکسیم 100 بهش بدهم؟ - سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه

