Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی پهلو
سلام دختر هفت ماه ونیمه دارم امروز صبح که اومدم پوشکشو عوض کنم پهلو سمته چپش درست در قسمتی که چسب پوشک هست قرمز شده هنوزم خوب نشده از چی میتونه باشه و چیکار کنم نگرانم کرده
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- آپتامیل پپتی
سلام کودک 3 ماهه ام بخاطر وزن کم و حساسیت به پروتئین گاوی دکتر شیرخشک آپتامیل پپتی بهش داده ولی الان 3 روزه که بهش میدم گاهی به شدت بیقراری و گریه میکنه و کمی هم مدفوعش آبکی شده آیا این علامت نساختن شیرخشک بهش است؟؟؟
- رفلاکس
سلام دکتر خسته باشید دخترم نارس با ون ۱۴۰۰ به دنیا اومد الان ۵ ماهشه وزنش ۵ کیلو وقد ۵۹ رفلاس شدید داره تازگی شیر نمیخوره طوریه انگار تازه به دنیا اومده نگرانشم شما چی دستور میدید
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد سه ماهه من دچار سرماخوردگی شدید شده به همراه گلو درد .نزد پزشک بردم داروی سفالکسین و مولوکین برم هگزین تجویز کرده.میخواستم بدونم داروها عوارضی برای کودک سه ماهه ندارد؟ و بعد چند روز استفاده کودک بهبود پیدا میکند؟ همچین راهکارهای خانگی برای بهبودی سریعتر نوزاد میخواستم.ممنونم اجرتون با پروردگار عالم
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام و درود پسر من چهار روز دیگه سه ماهش کامل میشه و الان سه روز ک شکمش کار نکرده باید چکار کرد؟
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- قطره آکیدو
سلام میخواستم بپرسم برای بچه بیست روزه با وزن سه کیلو چن قطره بدم
- سلام پسر من ده ماهه است اسهال شدید داره به طوری که دریک ساعت ۴تا۵بار اسهال میشه چکارش کنم
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- کم کردن لباس
سلام دکتر این روزا هوا گرم شده دخترم خیلی عرق میکنه...لباس بچه رو میخوام کم کنم میگن مریض میشه نوزاد سه ماهه س میخواستم بدونم به نظر شماهم لازمه تو این هوا چندتا لباس بپوشه یا یه لباس کافیه همش بدنش عرق میکننه و چسبناک میشه
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- دونه زدن بدن بچه
سلام پسر من 14 اردیبهشت یک سال شد 5روزه رودست و پاش و شکمش دونه قرمز زده لای پاش چند ماهه خیلی قرمزه مقعدش خیلی قرمزه بعضی وقتا خونی میشه هر چی پماد میزنم خوب نمیشه هیچی نمیخوره دکتر گفته وزنش نسبت به سنش کمه 9 کیلو 100 هر چی میخوره پس میاره شکمش 4بار در روز کار میکنه چیکار کنم نگرانم
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- روش مصرف اموکسی سیلین
برای نوزاد ۱ سال و سه ماه با وزن ۹ کیلیو و نیمم چه مقدار شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ مصرف شود

