Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- پیروسوال قبلی پدی لاکت
ممنون اقای دکتر بابت پاسهخگویی تون در مورد پودر کیدی لاکت. شما فرمودین قطره پدی لاکت بدم. خواستم بدونماگه پودر پدی لاکت برای نوزاد سیزده ماهه بخوام بدم یه ساشه رو یه جا میتونم بدم؟
- مصرف دارو
سلام دکتر نوزاد ۵ ماهه باید چقدر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ با وزن ۸ کیلو چه مقدار مصرف کند
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- تداخل عفونت گوش و واکسن
سلام.گوش دختر ۶ ماهم عفونت کرده .یک هفته سفالکسین ۱۲۵ مصرف کرده ولی عفونت کامل برطرف نشده،اگه بخوایم واکسن ۶ ماهگی بزنیم مشکلی پیش میاد؟ممنون.
- ختنه کردن
سلام اقای دکتر . میخواستم بپرسم ختنه ستنی بهتره یا حلقه برای پسرم؟
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- همانژیم نوزاد هشت ماهه
همانژیم کنار ابروی نوزاد من ورم کرده انگار باد کرده دلیلش چیه ایا دارو داره که ورمش از بین بره خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدید
- پیروسوال قبلی شیرخشک
سلام اقای دکتر. پیرو سوال قبلیم مبنی بر نفخ و دلدرد نوزاد سی روزم بعد خوردن شیر خشک آپتامیل پپتی یک ، فرمودین که از داروهای ضد نفخ استفاده کنم. سوالم این بود که نیازی به تعویض شیر خشک نیست؟ پ با همین شیر خشک ادامه بدم؟
- گریه درخواب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ۷ماهشه وتا دیشب شکر خدا سرحال بود دیشب مهمان داشتیم و چند ساعت بعد مهمانی یهو توخواب گریه کرد شیر بهش دادم اروم نشد گفتم شاید نفخ کرده پدی لاکت بهش دادم باز اروم نشد و بعد گفتم شاید داره دندون درمیاره و استامینفون بهش دادم ولی الان باز بی قراره به خاطر این ویروس کروناهم میترسم ببرمش بیمارستان توروخدا بگید باید چکار کنم خیلی خیلی ممنون
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- رفلاکس پنهان
سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟
- سلام اقای دکتر پسر بچه ۳ ماه دارم که خیلی سرفه میکنه چکار خواهد کرد
- چندسی سی شربت آیزوترماسین به بچه ۱سال بدم ؟
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماه ونیم شه الان ۵ روزه شکمش کار نکرده وچون به پروتئین گاوی هم حساسیت داره پدی لاکت و پودر امپرازول مصرف میکنه چکار کنم خیلی هم دل درد داره و گریه میکنه
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟
- شربت زینک سولفات
سلام آیا در پایان 3 ماهگی میشه به کودک گاهی کمی شربت زینک سولفات داد؟؟

