Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام آقای دکتر برای تسکین درد والتهاب دندان چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟؟؟
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- تغذیه نوزادپنج ماهه
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم دو ماه و ۱۱ روزشه یکی دور روز سرفه داشت بعد ی صبح از خواب بیدار شد تند تند نفس میکشید سینه ش صدا میداد بردم دکتر گفت طرف راست سینه ش عفونت داره بهش شربت سفیکسیم داد الان خلط گلو داره بینیش هم انگار گرفته موقع خواب اذیت میشه لطفا راهنمایی بفرماید ک ڃکار کنم
- واکسن
سلام.دخترم ۲ ماهشه.واکسن زده.تو خونه سوسپانسیون پاراکید دارم ۵ کیلو ۳۰۰ گرمه چقدر بهش بدم؟
- شیرخشک
سلام دخترم دوماه و ۱۵روزشه وزن تولدش ۲۵۰۰بود الان خیلی وزن نگرفته و تو ۲ملهکی ۴۲۰۰شد یه کم رفلاکس داره که شدید نیست بهش شیرخشک نان ۱دادم اوایل دل درد کرفت بهش نساخت الان شب ها و صبح ها پدی لاکت میدم خوبه تقریبا به تخم مرغ حساسیت داره بقیه چیزا رو نمی دونم بعضی مواقع یه جوش های ریزی میزنه که دلیلشو نمیدونم میخوام شیرخشک بدم همراه با شیر خودم چه شیر خشکی رو معرفی میکنید به غیر از اپتامیل پپتی جونیور چون بد مزه است نمی خوره ممنون از شما
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- سلام نوزاد یه ماهه من دو روزه ک مدفوع نداشته
سلام پسر من یک ماهش هست و یک هفته میشه ک تد روند مدفوع کردنش اخلال ایجاد شده اوایل تا دوبار در روز شکمش کار میکرد اما الان دو روز میشه ک پی پی نداشته و خیلی حالت بی قرار داره حتی وقتی ک خواب هستش
- زردی کودکان
با سلام و خسته نباشید خدمت شما پسر من هفته ۳۵ ام بدنیا اومده و زردی اش ۱۰ هست الان ۱۳ روزشه دکتر خودشون بعد از بیلی ناستر که دیدن تاثیر زیادی نداره براش قرص فنوربیتال تجویز کردن برای چند روز ایا مصرف این قرص عوارض دارد؟
- اچ آ
بإسلام.اقاي دكتر من هموني ام كه گفتم دخترم شيرخشك اي آر ميخوره پنج ماهه ..الان هشت ماهشه .هم رفلاكس داره هم الرژي..بدنش كهير ميزنه فردا پنجشنبست دكترمتخصص مطب نيستن كه ببرم امروز هم همسرم نبود به دكتر مراجعه كنم تا روز شنبه ميشه بگين چيكاركنم دخترم حالش بد نشه ميتونم شيرخشك اچ آ بدم؟ واسه رفلاكس و خس خس سينه چي بدم بهش اگه بالا اورد؟ دخترمن خيلي وقت بًود بالا نمي اورد ولي امروز از دهن و دماغ شير بالا اورد
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟
- رفلاکس
سلام وقت بخیر پسر43روزه دارم،صداش دوسه روزه گرفته ولی هیچ علائم سرماخوردگی ای نداره.خوابش چه روز وچه شب خوبه.اضافه وزن گرفته.شیرخودموفقط میدم بهش.مدفوعش چنددفعه سبز بوده.بعضی وقتاکمرشو موقع گریه میده بالا.یه وقتایی استفراغ جهشی ازبینی ودهان داره.درطول شبانه روز 15یا20باراستفراغ میکنه چه پنیری چه صاف. اروغشومیگیرم بازم بلافاصله یاپنیری یاصاف استفراغ میکنه. گاهی تک تک سرفه میکنه که بااخم هست. سرش داغه ازاول ولی بدنش دماش طبیعیه.مدام تو خواب دست و پاهاش میپره انگاربترسه. یه وقتایی عطسه هاش 5الی6دفعه پشت سرهمه لطفاراهنماییم کنید،ایارفلاکس داره؟
- گرفتگی بینی وگلودرد
باسلام دخترم دوماهشه وبینیش کیپ میشه وقتی خمیازه میکشه مشخصه گلودرد داره روزی یه بار یا دوبتر سرفه میکنه چشم چپش وقتی ازخواب پاشد چرک کرده بود موقع شیر خوردن ابتدا سخت میگیره وقتی تکونش میدم، سیر میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟
- خونریزی از بعد ختنه کردن
سلام خدمت دکتر عزیز من پسرم که 40 روز داشت به روش حلقه ختنه کردیم بعد از ختنه هیچ خونریزی نداشت ولی حدود نیم ساعت بعد خونریزی شدید داشت بلافاصله به دکتر مراجعه کردم گفتند به علت گریه زیاد یکی از مویرگهای زیر آلت پاره شده است که باید آن را سوزاند و این کار را انجام داد. حال این دغدغه ذهنی برای من و مادرش ایجاد شده که با سوزاندن آن مویرگ مشکلی اعم از مشکلات جنسی، نعوظ و ... برای آینده پسرمون بوجود نمیاد؟؟؟؟
- در مورد نوزاد
نوزاد سه ماهم مدفوعش آبکی شده
- ویتامین آد
ببخشید قطره ویتامین آد با اسانس مثلا طعم توت فرنگی باعث میشه بچه مدفوعش اسهالی و شل بشه درسته؟؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- کمبود آهن 2
ممنون از پاسخ گویی شما. سوال اولمبا عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ سپاس.... پاسخ شما ( میزانmcv) متاسفانه mcv برابر 70 است... مشکل کم خونی وجود دارد؟ تا چه حد خطرناک است؟؟ آیا با خوردن قطره ویتان قابل درمان است؟؟

