Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام ببخشید نوزاد چهارماهه دارم شیرخشک سوپرامیل بهش میدم ولی سه بار در روز دفع داره زیاد چاقش نمیکنه میشه شیرخشکی معرفی کنید که هم دفع کمتر داشته باشه و هم چاقش کنه.۶ کیلو وزنشه.وزن تولدش ۳۲۵۰ گرم بود
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- شربت زینک سولفات
سلام پسر11 ماهه دارم مولتی ویتامین و شربت اهن وشربت کلسیم هم میدم وزنش 9.5 کیلوگرمه میخوام بدونم خوبه یاشربت زینک سولفات هم بدم ؟چندسی سی و تاچه مدت ؟
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست اول شیر نان یک میخورد الرژی شدید داشت دکتر به مدت یه هفته نان آل براش نوشت بعد گفت اپتامیل بهش بده قبلا اسهال داشت که نان ال داد از کجا باید بفهمیم این شیر اپتامیل بهش میسازه یا نه چون هنوز چندین بار تو روز دفع داره باید چن روز یه شیر رو بهش بدم ببینم بهش میسازه یا نه
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم ۱۴ ماهه هستش . چند روز پیش به خاطر سرفه خروسکی بردمش دکتر براش دگزا تجویز کردن ولی گفتن به جای تزریق نصف آمپول رو با آبمیوه بدم بخوره از اون روز متاسفانه دخترم اسهال گرفته روزی ۵ یا ۶ بار بصورت آبکی مدفوع میکنه حالا چکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید .
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- تب و سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشید دخترم ۶ سال و نیمشه و ۲۰ کیلو وزنشه.حدود دو هفته پیش سرماخورده بود ،آبریزش بینی داشت و سرفه و گلودرد.شربت سرماخوردگی بهش داد و دیفن هیدرامین.بهتر شد ولی سرفه هاش ادامه پیدا کرد.جوری که صبحها سرفه میکرد و خلط هم داشت،و خلط پشت حلق که اذیتش میکرد.از دیشب تب کرده و سرفه هم میکنه و دماغشم گرفته.ممنون میشم راهنماییم کنین که چه داروهایی بهش بدم.نیازی به آنتی بیوتیک هم هست؟ با تشکر
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- میزان WBC به مقدار 13150
با سلام خدا قوت دکتر جان. امروز ۱۳م اسفندماه سال ۱۴۰۱ آزمایش خون دخترمو گرفتم میزان گلبولهای سفید بالا داشت.بالا هم اشاره کردمwbc به مقدار 13150 میباشد دکترجان نشانه چیست؟؟باسپاس
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم دوسال و نیم ناخن دستش سفید شده داره میوفته علتش چیه
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- عرق سوختگی
سلام اقای دکتر پسر یک سال و نیم دارم چندروز اسهال داشت دندون نیش داره درمیاره ولی همش مقعدش قرنز میشد و میسوخت برلش و یکسره کالاندولا زدم دوردز بود خوب شده بود امروز دوبا ه قرمز شده درصورتیکه اسهال نداره میشه لطفا راهنماییم کنید
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- اسپری سالبوتامول
سلام وقت بخیر بچم ۵ سالشه اسپری رو با دمیار براش میزدم . اگه دمیار نباشه میشه مستقیم در دهان اسپری کرد ؟

