Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آفت دهان کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و بیست روز داره و مدتی هست که روی لب و دهانش لکه های سفید زده وقتی شیر میخوره هم خودم اذیت میشم بنظرتون چیکار کنم
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک
برای کودک ۴ سال شریت ازیترومایسین ۱۰۰ یا ۲۰۰ استفاده شود؟ و میزان مصرف؟
- پابیرون
با سلام من بچم صبح پابیرون گرفته و پابیرونش زرد رنگه و دونه های سبز توش چیکار کنم دستشا مدام تو دهنشه واب دهن خیلی داره اشتهاشم کم شده چیکار کنم
- کبوتر
سلام آقاي دکتر دختر 1سال و نيمه اي دارم که چندروزه اسهال شده دندان هم داره در مياره و ما در خانه ي خود پشت بام حدود 10 تا کبوتر داريم که همسرم از آن ها مراقبت ميکند و گه گاهي بچه را پيش کبوترها ميبرد اما نمي گذارد به کبوترها يا به جايي دست بزند ميخواستم بدانم آيا ممکن است اسهال بچه به دليل وجود کبوتر هاباشد؟؟الان طي يکي 2هفته دخترم دو سري اسهال ميشه
- سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين١٢٥چطوري مصرف كنم؟؟براي قرمزي پوست اطراف ناف
سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين ١٢٥چطور استفاده كنم؟ براي التهاب وقرمزي اطراف ناف
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- دادن شیرپاستوریزه ب کودک۱۵ماهه
سلام من روزی دوبارشیشه شیرپسر۱۵ماهموپرازشیرپاستوریزه یاشیرمحلی میکنم میخوره گاهی شیرپاستوریزه گاهی شیرمحلی.خواستم بپرسم اشکالی نداره؟؟؟ شیرکم چرب بهتره یاپرچرب ممنون
- ریزش مو
سلام دختر ۹ سالشه ریزش مو شدید دارد و پوستش روبه تیرکی میره لطفا چ دارویی استفاده منم
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
سلام پسرم سه ماهشه رفلاکس پنهان داره اما بالا نمیاورد سه چهارروزه انگار پشت حلق و بینیش خلط هست و امروز هربار شیر خورد بالا اورده میتونه علتش سرماخوردگی باشه؟؟؟؟
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- میزان دارو
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سال و ۶ ماه داره واسه گلودردش شربت سفیکسیم ۱۰۰ گرفتم وزن پسرم ۱۵ کیلو ۶۰۰ داره چه مقدار دارو باید بهش بدم و هر چند ساعت؟؟ ممنونم
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
باسلام دخترم ۱سال و ۴ماهشه دقیقن ۷روز اسهال و دوبار دکتر بردم و دارو دادم خوب نشده توروخدا بگین چکارکنم روزی ۷بار باید جاشو عوض کنم اسهالش ابکی و و استفراغشم شدید بود تازه ۱روزه خوب شده استفراغش کته ماست و نصیحت بزرگانم انجام دادم خوب نشد ممنون میشم راهنمایین کنین راه میره میگه فقط اب بازم ممنوم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- اسهال
پسرم حدود یک و نیم سالشه بیشتر از یک ماه که مدفوع آبکی داره چیکار کنم
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- گل
سلام دکتر پسر م36هفته دنیا اومد الان 15ماه 12,روزشه به موقع گردن گرفت و نشست از10ماهگی به کمک اشیابلندمیسه ودر12,ماهگی بادکنک راهمیره الان 6روزه میتونه راه بره مستقل خودش بلند میشه سرپااما خیلی زمین میخوره و تقریبا چهاردست و پا میره بیشتر آیا این بچه چرا میل به راه رفتن ندارم اگه من ازش بخوام 2متر وحتی بیشتر هم راه میاد اماهمش چهاردست و پا میره
- تب کودک
سلام دخترم18ماهه هست تب داره شربت استامینوفن خریدم چندسی سی بدم ممنون
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون

