Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده
سلام آقای دکتر من نوزاد ۷۹ روزه ای دارم که از روز اول تولدش بعد هربار شیر خوردن ۲۰دقیقه روی دستام با زاویه ۳۰درجه نگهش میذاشتم تا شیر کاملا پایین بره و بالا نیاره همیشه تا به الان که حدود یک ربع یا ده دقیقه نگه میدارم نوزادم ۱۱روز دیگه ۳ماهه میشه میخواستم بدونم تا کی باید این روند رو ادامه بدم؟؟؟یعنی تا کی مری و معده نوزاد شل هست؟واقعا دیگه از پا در اومدم.
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر. میشه قطره آدزیر رو با غذای بچه مخلوط کنیم بهش بدیم؟ چون طعمشو دوست نداره میریزه بیرون
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- لرزش
سلام آقای دکتر خدا خیر بهتون بده ...پسر ابجیم هشت ماهشه نوار مغزش تشنج نشون داده ازمایش متابولیک براش نوشتن این ازمایش چیه برا چی نوشته میشه و ایا تشنج برطرف میشه ؟؟؟
- سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷/۵ کیلو،.سه روز تب داشت،امروز سرفه خشک و آبریزش بینی داره.بیقراری میکنه .دکتر برده بودم بجز استامینوفن دارویی نداد.ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم بچم حالش بهتر بشه.
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- اموکسی سیلین به بچه ۱ماه و ۶روز
سلام پسر۱ماه و۶روزم گلوش خلط داره بینیش کپه دسترسی به دکتر ندارم تافردا میتونم از شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ استفاده کنم درحد ۵قطره بهش بدم
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- شربت ايميونس
بإسلام.دختري ١١ماهه دارم كه به علت پرش انگشتان دست و پا در خواب و چشمك زدن به بيمارستان مراجعه كردم و داروي ضد تشنج تجويز كردن.لوينتكس تجويز كردن يك و نيم سي سي و شربت ايميونس ٢سي سي دختر من قطره آهن و آد هم مصرف ميكنه ميخواستم ببينم شربت ايميونس و آد و آهن در روز براي كودك مضر نيست ؟ دخترم وزن تولد ٤٢٠٠ و الان ١٢ پونصد وزن داره
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- استامینوفن
سلام خسته نباشید نوازدم سه ماهشه فاویسم داره شیر مادر میخوره میتونم استامینوفن۳۲۵ بخورم شیر مادر میدم
- یبوست
باسلام دخترم تا دوهفته شکمش خوب کار میکرددچار یبوست شد دکتر شیرش رو نان کامفورت کرد تا ۴۰روز روزی شکمش ۶بار همکار میکرد اما باز هم شکمش کار نمیکنه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم چکار باید کنم الان سه ماهش هست
- نوزاد
نوزاد ۳ماه و نیم دست و. پاهاش همش سرد و. نمناکه اب دهنش میپره توی گلوش از خواب میپره همش بالا میارع و اب دهنش زیاده وقتی میخوابه میذارمش زمین از خواب میپره فوری و جیغ میزنه
- قطره چشم باکتی ماید10
ایابرای سرماخوردگی نوزاد سه ماهه هم استفاده میشه
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- مدفوع
نوزاد14روزم 8روزه مدفوع نکرده

