Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری نوزاد
سلام نوزاد یازده ماهه ام بعد از خوردن غذا یا شیر خشک پاهای خود را به سمت جلو کشیده و بیقرار است
- کوریزان
باسلام دخترم ۱۰ ماهشهتقریبا بعد از دو هفته دوباره سرما خورده شربت کوریزان بدم بهش مشکلی نداره البته دیفن هم میدم
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- مصرف ویتامین د 3
با سلام بچه من دو سال و هشت ماهشه و به خاطر کمبود ویتامین د داره قطره میخوره. الان سرما خورده میخواستم بدونم در این دوران میشه بهش قطره ویتامین دی رو بهش بدم یا قطع کنمن؟ ممنونم
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر دیروز نوزادم اوردم پیش شما تشخیص رفلاکس دادین شیر خشک ببلاک ar.براش تجویز کردین.نوزاد این شیر خشک میخوره کمی سرفه میکنه آقای دکتر سرفه نوزاد ما از شیر خشکه.ممنون از شما
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- انگل
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم میتونم همینطوری شربت انگل بهش بدم برای پیشگیری یاخیر؟ اگه میتونم چه شربتی چقدر؟
- بیخوابی کودک
سلام وقت شما بخیر. پسر۲ساله ای دارم که بسیار پرانرژی و فعال هست. ولی متاسفانه به نسبت فعالیتی که درطول روز میکنه، شب ها اصلا خواب درستی نداره. هر متودی ک برای خواب بهتر باشه اجرا کردم. از قبل از یکسالگی شیرشب و جای خوابش هم عوض شده ولی هیچ تاثیری نداشته. میتونم به این سن شربت ملاتونین بدم؟ ایا عوارض خاصی داره یا وابستگی میاره؟ چه مدت میشه مصرف کرد؟
- ناف
سلام وقت بخیر چند روزی هست قسمتبالای ناف نوزاد دوماهه من بیرون زده میخوام ببینم خطرناکه یا خیر
- شربت اشتها اور
سلام پسر من هفت ساله اس و مشکل اسم و الرژی داره و اشتهاش خیلی ضعیفه به زور غذا میخوره به نظر شما جه شربتی براش بهتره ممنون
- سلام پسرم ۳ ماهه ۱۲ روز به دنیا اومد تقریبا از ۲ ماهگی مدفوع دیر میکنه بار اول ۸ روز مدفوع نکرد با شیاف مدفوع کرد تا چند روز قبل ۴ روز یه بار ولی الان دوباره ۱ هفته اس مدفوع نکرده راهنمایی کنید ممنون
- نوشابه گازدار
سلام دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، بجای نوشابه من بهش ویتامین سی بوکا، ازاین قوطی های شیشه ایی خارجی میدم،آیاضررداره؟ قبلاالتهاب روده هم داشته، میتونه دلیلش این ویتامین سی باشه؟ تو سرماخوردگی فقط میگه ویتامین سی، ومن بهش میدم مرتب، اشکالی دارد درکل؟؟؟
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- وزن گیری
سلام آقای دکتر. دخترم هشت ماهشه هر دو ماه وزنش دویست، سیصد گرم بالا میره الان 7200چی بدم وزن گیریش بهتر بشه وزن تولد 3کیلو. شربت زینگ هم بهش میدم. ممنون
- دولیکو سفالی
سلام من نوازدم ۳۳ هفته دنیا اومد الآنم نزدیک به ۳۵ روزه در آن ای سی یو هستش مدل سرش خیلی بد شده پیشونی برآمده و از پشت هم کشیده شده الان خیلی میترسم این مشکل ذهنی نداشته باشهدر بارداری سونو گفت دولیکو سفالی هست ۶۶ درصد این خودش درست میشه یا نه

