Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال بی رنگ بچه دو ساله
سلام وقت بخیر ..دخترم از دیروز اسهال گرفته و امروز هر بار بی رنگ تر شد تقریبا کرم رنگ خطرناکه
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- دخترم۴سالشه و۱۲کیلو
چه مقدار دارو ودرچه بازه ی زمانی بدم
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- دردهنگام دستشوی
- مقداردوزدارو
سلام پسرم 2سال 4 ماهشه با وزن 14 کیلو کوآموکسی کلاو 457 چقدر بدم
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر علامت های رفلاکس آلرژیک چیه؟ تا کی باید رژیم توسط مادر رعایت بشه؟شیرم کم شده کودکم ۵ماهه س.
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- برفک دهان
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه دهنش روي زبان سفيده و کمي مايل به سبز رنگ بردم دکتر گفتن اگر بغل هاي دهان باشه قارچ و برفکه و دارويي نداد اما يه دکتر ديگه قطره ي نيستات داد اما چون تلخ و بدمزه دخترم به هيچ وجه نميخوره ميريزه از دهنش بيرون و نميذاره حتي بمالم به زبونش.چيکارکنم چاره اي ديگه اي نيست؟؟؟
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- تب
سلام برای کودک با وزن ۲۰ کیلو سه ساله در زمان تب چه مقدار ایبوپروفن باید داد
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- زردی کف پا
- مقدار مناسب سفکسیم برای کودک ۱ سال و ۷ ماه با وزن ۹ کیلو و نیم چقدر است؟
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
سلام میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم۱۰۰ برای کودک ۱/۵ساله به وزن۱۴کیلوگرم به دلیل عفونت گلو وسرماخوردگی وتاچندروز؟
- لرزکودک
سلام دخترم ۴سالو۳ماهشه دوشب پیش تب کردشربت پروفن بهش دادم تبش قطع شد ولی باز دیروزصبح وامروز لرزمیکنه بدون اینکه تب بالایی داشته باشه وهیچ علائم دیگه هم نداره مثل سرفه یاابریزش

