Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاک
سلام جناب اقای دکتر. نوزادم نه ماهه هست. سرلاک چی بخوره. برنج خورده ممنونم
- تا خوردن گوش
سلام اقای دکتر . نوزاد من هفت ماهش هست موقع خوابیدن گوش هاش تا میخوره چیکار میتونم بکنم ؟
- واکسن شش ماهگی
سلام واکسن بچموزدم تب زیادنداره استامینوفنش رومرتب میدم ولی انگارنمیتونه درست شیربخوره ونفس بکشه از بیست دقه پیش ابرسزش بینی هم گرفت خطرناکه؟توروخداکمک کنیدخیلی میترسم
- دخترم یکماهه هستش سه چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی هست
دخترم یکماهه هستش هر سه یا چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی وجود داره
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- سرماخوردگی
دختر ۹ سالم سرماخورده و دوروزه سرفه میکنه ایشون کوچکتر که بود برای سرفه هاش که بصورت خلطی بود و البته آلرزی غذایی هم دهشت قرص ملوکاست ۵ نوشته بودن و مصرف میکرد میخواستم ببینم الان میتونم این قرص رو برای سرفش بدم یانه و اگر که میشه روزی چند بار ممنون از لطفتون
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام خسته نباشیدآقای دکتر. نوزادپسر۱۷روزه من چندروزه جوشای سفیدزده روصورتش گاهی وقتا صورتش قرمزم میشه میخواستم بدونم به شیرمن مربوطه؟یاچیزدیگه
- دایمتیکون
با سلام خدمت شما ببخشید برای گاز شکم نوزاد 5 ماهه میتونم قطره دایمتیکون بدم؟ اگه بله چقدر وچند بار در روز؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- شیر پاستوریزه
سلام جناب آقای دکتر وقت شریف شما به خیر. پسرم تحت نظر شماست و الان یک سالش شده، شیر خشک نان میخورد و حالا که باید نان سه بخورد پیدا نمیشود . شما فرمودید شیر پاستوریزه بدهم. آقای دکتر شیر پاستوریزه را چطوری آماده کنم برای خوردن؟ یعنی فقط یکم گرمش کنم یا اینکه باید بجوشونم شیر را . به دمای جوش برسد؟ خیلی متشکر میشم اگر راهنماییم کنید.
- زردی کف پا و دست پسر بچه ۵ساله
- گلودرد
سلام خسته نباشید. پسر ۲ و نیم ساله دارم که تقریبا ی ماه پیش گلودرد گرفته بود و تب داشت بهش ی روز استامینافون دادم دیگه تب نکرد ندادم ودو هفته شربت فاراموکس ۴۰۰ دادم ولی الان بعد یک ماه هنوز گلوش و نگاه میکنم قرمز و ورم داره ولی تب نمیکنه چیکار کنم
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر به نوزاد هشت ماهه چند قطره بی بی کر باید بدیم؟
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- دندان
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماس ۱۱ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورده.کم کم دارم نگران میشم
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- دستور مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲سال و نیم

