Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- بی قراری نوزاد۴۰ روزه
سلام پسر من ۴۰ روزشه وقتی به پشت قرار میگیره خیلی بی قراری و گریه میکنه وقتی هم شیر میخوره احساس میکنی خیلی زود خسته میشه در ضمن اگر مای بی بی ازش عوض میکنیم جوری گریه میکنه انگار بهش آمپول میزنی
- برفک نوزاد
سلام دخترم دوماه ده روزشه دهانش برفک زده چیکار کنم جناب دکتر امکان داره از شیر ببلاک آنتی رفلاکس باشه؟ چند قطره باید از نیستاتین بدم وزنش 4.کیلو و پانصد است آقای دکتر کمک کنید پول ندارم که دکتر ببرم
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- چشم
لکه ی خاکستری دور عنبیه چشم دختر ۲ماهم هست میخواستم ببینم چی هست وایا میرود
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- سلام دخترم ادراش زرد شده
بعد از اینکه قطره پدیا لاکت بهش دادم ادارش زرد شده تأثیر دارو هست یا مشکل دیگری ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من الان13 ماهش هست چندروزی هست که اطراف آلت تناسلی وحتی روی آلتش وپایین آلت کشاله های رانش جوشهای ریز سرسفید و سرقرمززده چندباره پماد سوختگی وپمادتتراساکلین چشمی بتامتازون چشمی زدم وحتی adفایده نداشت چکار کنم؟
- ادرار زرد نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم تازه داره میره چهار ماه دوماهگی ختنه شد واز یکماهگی مولتی دکتر براش نوشت الان نزدیک یک ماهی هست که ادرارش زرد شده درروز دوتا ۱۸۰ تا شیرخشک هم میدهم ولی ادرارش انگار غلیظ زرده به نظرتون چیکارکنم چ آزمایشی میخواد ممکنه براثر چی باشه این مشکل
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام .با عرض پوزش نوزاد ۳ ماهه دارم و متوجه شدم که کرمک یا همان انگل دارد از داروخانه شربت پیروی ساید خوراکی گرفتم دوزش چه مقدار است وزن کودک ۶ کیلو ۲۰۰ گرم است
- سلام
سلام برای نوزاد ۸ماهه ک سرماخورگی داشته و سرفه میکرده دکتر براش تءوفیلین جی تجویز کرده ....آخه تو گوگل زدم میگه برا زیر ۲سال ممنوع

