Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب خوردن نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشین، دخترم استفراغ شدید کرد،خواستم صورتشو بشورم شیر آبو باز کردم ناخواسته دهنش رفت زیر شیر آب،الان خیلی ترسیدم که واسش بد باشه.دخترم یکی دوروزه دوماهو تموم کرده
- مدت زمان مصرف
سلام. وقت به خیر آقای دکتر چند روز باید دارو برای نوزاد نه ماهه مصرف شود
- نوزاد
باسلام وعرض ادب آقای دکتر نوزاد 30روزه ای دارم که از روز دوم زردی گرفت با عدد16 خودمان دستگاه فتوتراپی اوردیم منزل و بدون آزمایش خون توسط دستگاهی که تجهیزات پرستاری داشت عدد8 را نشان داد آیا می شود به این دستگاه چک کردن بیلی روبین اعتماد کرد؟ هنوز نوزادم در پشت کمر و وسط پیشانی اش زردی دارد قطره بیلی ناستر هم یک هفته دادم سوالی که دارم آیا به این دستگاه چک کردن بیلی روبین می شود اعتماد نمود؟ زردی تا چند ماه ادامه دارد و کلا خوب می شود؟ قطره بیلی ناستر تا چند وقت باید داد؟
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- شیر نخوردن و بیقراری نوزاد
سلام وقت بخیر نوزادی ۵ ماه و ۱۰ روزه دارم حدودا سه چهار روز شده شیر نمیخوره خوابش نمیبره با زور روزی دوعده شیر بهش میدم شبها توی خواب شیر میخواد بیقراره البته ب دلیل کم شدن شیر بهش دوسه روزه فرنی آرد گندم میدم نمیدونم چیکار کنم باید ببرمش پیش متخصص؟
- خارش شدید پوست نوزاد
پسرم پنج ماهشه شدید ا صوراش میخاره و اذیت میشه لطفا کمکم کنید پیش متخصص هم بردم رکوبیزول تجویز کرده ک اصلااا کاری نکرد بدتر هم شد داعم درحال کندن صوراشه و اعصابش داغونه از وقتی این جوشهای قرمزو زده
- نوزاد
سلام آقای دکتر به بچه ام شربت کوریزان دادم یک سیسی الان از صب گیحه چکار کنم
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- ریفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهشه شیر خشک گیگوز می خوره ریفلاکس پنهان داره خس خس سینه داره و سکسکه می کنه شیر مادر هم فقط وقتی خوابه می خوره درطول روز اصلا نمی خوابه و خیلی بی قراره اسید معده اش هم بعضی اوقات خیلی اذیتش می کنه و به خاطر همین خیلی گریه می کنه گردنش هم خیلی عقب میده و موقع خواب خیلی جا به جا میشه کولیک هم داره برای ریفلکسش باید چه کاری انجام بدیم؟قطره بایولاکت میتونه بهش کمک کنه که بهتر بشه ؟بهش امپراوزل دادند که بخاطر عوارضی که ممکنه داشته باشه اصلا استفاده نکردیم ممنونم
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- سرفه نوزادسه ماهه
باسلام پسرم ۵روزه سرفه میکنه بردم دکترسوپانسیون کلاویسیلین۴۵۷دادندولی فرقی نکرده چی براش خوبه
- تيرگي پشت پلك
علت كبودي پشت پلك نوزاد ٨ ماهه چيست؟ در ضمن وزن گيري نوزاد از ٦ ماهگي تا ٨ ماهگي فقط ٢٠٠ گرم بوده (از ٦٩٠٠ در ٦ ماهگي به ٧١٠٠ در ٨ ماهگي رسيده) آيا بايد شير خشك به نوزاد بدهم
- پلک زدن
سلام خسته نباشید نوزاد ۷ ماه و خورده ای من اخیرا هر از چند گاهی محکم پلک میزنه یکی دوباره پشت هم. از دیشب شروع شده ولی نمیدونیم چرا. علتش چیه؟ کی خوب میشه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدپسرم4ماهشه سرماخوردگی داره سه روزپیش بردمش پیش متخصص واسش ازیترودرباقطره بینی سدیم کلرایدووقطره بینی دی بی سالین نوشته داروهاروبهش میدم ولی خیلی سرفه خشک میکنه ومیخوادبالابیاره 7کیلووزنشه چه دارویی بدم خوب شه؟
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- نخوردن غذا
سلام عرض ادب پسر8ماه بنده چند روزی هست بد غذا میخوره حتی موقع غذا دادن بهش دهانش را باز نگه میداره که قاشق بعدی را نخوره اشتهاش کم شده لطف میکنید راهنمایی کنید ؟
- نا آرامي
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده از يك ماهگي رفلاكس داشت و تو خواب نا آروم بود و هي به خودش ميپيچيد و ميزد تو صورت خودش.با شيرخشك إي آر برطرف شد.٣روز بعد از واكسن ٤ماهگي باز اون علائم پيداشده،پيچ خوردن توخواب زدن به سر و صورت خود تو خواب نا آرامي و گريه هاي كوتاه در خواب به صورت كلافه بودن.دخترم آلرژي به پروتين گاوي داره كه حدود يك ماه قرمزي صورتش خيلي خيلي كم شده بود ولي بعد واكسن دو باره تشديد شده با قرمزي هاي بيشتر
- سرفه خلط دار
سلام دخترم ده ماه و بیست روزشه، چندروزه سرفه ک میزنه انگار خلط داره، بردم دکتر سیتیریزین،برم هگزین،نوشت گفت اگر قی کردچشمش،یا بینیش عفونت زردیاسبز اموکسی هم بده، سوال من اینه مابزرگترها وقتی گلوخلط داره خالیش میکنیم ولی بچه ها ک نمیتونن آیا ازبدنشون اون خلط یا عفونت خارج میشه؟؟؟ خیلی نگرانم نکنه بمونه داخل گلوش تاابد سرفه خلط دار بزنه

