Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- التهاب غدد لنفاوی شکم
پسرم دوساله و پنج ماه بطور ناگهانی درد های شکمی حاد که بعد از سونو به نفع انواژیناسیون روده که در زیر پروپ سونو جااندازی با دریافت ۱۵۰۰سرم نرمال سالین انجام شد و از آنطرف پیچ خوردگی مسأله حل شد اما به مدت یک هفته است که تب دارد و بعداز اتمام تایم شربت بروفن تب میکند در حال حاظر ساشه امپرازول ناشتا و کپسول سیپرو به صورت روز و شب دریافت میکند تا کی تب ادامه دارد و دوران بهبود کامل می میباشد؟
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- مصرف دقیق اوندامین
دخترم ۱۵ماهه اس ودکتراوندامین داده برای استفراغش ۹کیلوهستش چقدبدم داروبهش
- گوارش
سلام دختر من 21ماهشه و هر چند وقت یکبار اول یبوست میگیرهمراه باتب وخیلی اشتهاشو از دست میده بعد یبوست به اسهال تبدیل میشه وهمچنان همراه با تب و بی اشتهایی خیلی وزنشو از دست داده فکر کنم شکمش هم درد میکنه
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- دور زدن کودک 7 ساله به دور اتاق موقع فکر کردن
کودک هفت ساله ما کلاس اول خیلی باهوش ومهربون وشجاع ومسولیت پذیر ودرس خون هس اما مشکلی که داره ازشش سالگی موقع فکر کردن دور اتاق می چرخه ما سعی داریم به این کارش پایان بده باز تکرار میکنه راهنماییمان کنید .بانشکر
- خوردن پماد ب ب کلد
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه پماد ب ب کلد براداشته بود به صورت وبینیش زده بود نمی دونم خورد یا نه خودم که پماد رامزه کردم بدمزه وتلخ بود خیلی خیلی نگرانشم چکار کنم ایا مشکلی پیش میاد درضمن شیرهم خورد بعدش
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سرماخوردگی کودک ۱۷ ماهه
سلام آقای دکتر روز خوش ببخشید واسه ابریزش بینی که رنگ سبز داره چه شربتی بدم و چه مقدار پسرم خیلی گرفتگی بینی شدید داره و اینکه هر ۸ ساعت سرماخوردگی کوریزان دو و نیم سی سی میدم و هر ۶ یا ۴ ساعت ۵ سی سی شربت استامینوفن آیا مصرف همزمان آینده شربت اشکال داره؟پسرم ۱۱ کیلو هست
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- سلام پسرم ۳ سالشه هسته زردآلو قورت داده همش میگه مامان دلم درد میکنه چکار کنم یکبار هم شکمش کار کرده ولی از اون به بعد دیگه کار نکرده
کره هم بهش دادم
- مقدارمصرف شربت ازیترومابسین۲۰۰
سلام ،پسرم رو بردم پیش پزشک وگفتن روزی۷ccمنتهی وزن پسر من۱۹کیلوهست وفک میکنم این مقدار زیاد هست چون سری قبل گفتن روز اول ۵ccواز روز بعد ۳/۵cc
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟

