Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم یک سال ی ماه داره دوروزه همش مدفوع میکنه اسهالی نیست ولی س چهار بار دفع داره علتش چیه؟؟؟
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- نفس کشیدن کودک
سلام. پسر ۶ ساله ام چند روزه هر از دو سه دقیقه یک بار نفس عمیق میکشه . انگاری میخواد خمیازه بکشه و اینها. دلیلش چیه؟
- شربت
سلام دخترم سرفه های خشک میکنه شربت پلارژین رو هر ۶ ساعت میتونم بدم؟؟۵سالو ۵ماهشه
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- واکسن کرونا
سلام دوتا پسر ۶ و ۸ ساله دارم.دوز اول واکسن کرونا رو زدن.اما همه بهم کفتن چرا به بچه واکسن زدی.اونا نیازی ندارن..الان چند روزه از زمان دوز دوم داره میگذره و نزدم برلشون.دودل شدم..واقعا تاثیر بدی براشون نداره؟اگه دوز دوم نزنن اون اولی هم تاثیری نداره؟
- میل به خوردن نمک
سلام دخترم ۷ سالشه همش نمک میخوره علتش چیه؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- با سلام مقدار شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای دختر چهار ساله که پانزده کیلو گرم وزن داره چقدر هست؟
- عفونت گوش
پسرم يكرهفته است هرزگاهي گوش درد داره چيكار كنم
- دل پیچه و اسهال و تب
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دل پیچه و اسهال و تب خیلی بالایی داره حتی با اینکه استامینوفن میخوره. نمیدونم چیکار کنم.

