Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه
سلام وقت بخیر آقای دکتر. پسرم هجده ماه دارد. کشاله ی رانش سمت راستش در ناحیه ی پوشک دونه های قرمز در کنار هم زده. کالاندولا و تریامسینولون رو زدم کمتر میشه و دوباره ظاهر میشه. آقای دکتر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید . پسرم تحت نظر شماست اما الان شهرستانم و نمیتونم خدمت شما برسم تا معاینه بفرمایید. یک دنیا سپاس
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود
- حساسیت بعد از تب
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه چند روز پیش تب داشت .وقتی تبش خوب شد .دو روز بعد کف پا وباسنش دونه های قرمز سر سفید وبقیه بدنش لکه قرمز ریز داره.اشتهاش کم شده و غذا نمیتونه بخوره گلوش درد میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید.
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- کودک سه ماهه دارم که سرفه میکنه بالا میاره
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- سلام میشهشیرخشک با شیر گاو قاطی کرد داد به بچه ۱۴ماه داره
- ضربه به سر
سلام خسته نباشید من دخترم یک سال و دوماهشه روی سرامیک خیس زمین خورد پشت سرش خیلییی محکم خورد زمین و خیلی صدای بدی داد بعداز تقریبا ده دقه ساکت شد الان لارمه ببرمش از سرش عکسبرداری یا نوار مغز بگیرن الان بعدازنیم ساعت به سرش که دست میزنم واکنشی نشون نمیده گریه نمیکنه دیگه
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- سرفه خشک
سلام خسته نباشین پسرم 36هفته بدنیااومده الان 16روزشه دوروزه سرفه خشک داره قبلش عطسه داشت چیکارش کنم الان دکتربستریش کرده عکس ریشم گرفتم سالم بود
- عدم وزن گیری
با سلام.من درهفته ۳۶ دخترم به دنیا آمد با وزن ۲کیلو و۷۰۰ گرم.در حال حاضر که ۴ ماهشه وزنش ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم میباشد البته پزشک مربوطه هم آزمایش ادرار و هم آزمایش خون درخواست کرد که جوابها خوب بود.فقط ویتامین د بالا بود کهبه دستور پزشک فعلا قطع کردم.هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هیپ ۱.و از ۲ هفته پیش لعاب برنج.اصلا وزن نگرفته.از ماه پیش تا الان.خیلی نگرانم.خواهشا راهنمایی کنید
- رفلاکس
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچم پانزده ماهشه و رفلاکسی هسش میتونم براش شیر پاستوریزه رو شرو کنم؟
- اسهال و استفراغ 9ماهه
- تغذیه کودکان
دخترم یک سال و چهار ماهش هست هیچ غذای براش جذاب نیسا چهار قاشق میخوره دیگه نمیخوره همون چهار قاشق رو هم توی دهنش نگه میداره با زور آب یا ماست قورت میده میخواستم بدونم باید چیکار کنم آیا شیر خودم رو قطع کنم غذا خور میشه یا باید چه جوری بهش غذا بدم که بخوره
- خس خس سینه
درمان خس خس سینه بچه سه ماهه چیست
- اسهال و بی اشتهایی
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۰ روز دیگه یکسالش تموم میشه. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره. دندون بالاش داره درمیاد. چند روزه مدفوعش شل بود. فرمودید زینک سولفات روزی دو سی سی بدم بهش. الان سه روزه بهش میدم. شبی ده قطره پدی لاکت هم میدم. یکم بهتر شده اما همچنان شله. دو روز هم هست انگار بی اشتها شده. شیر و آبمیوه خوب میخوره. غذای سفره رو هم خودش میخوره.ولی نمیزاره من بهش بدم. اما سوپ و فرنیش رو دیگه نمیخوره. تب هم نداره چکار کنم؟ بیارم مطب؟ یا خوب میشه؟
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
کودک من یازده ماه و نیمه است
می نشیند چهار دست و پا میرود دستش را میگیرد و بلند میشود اما نمی تواند به همین صورت حرکت کند
بای بای میکند دست میزند اتل متل بلد است
میرقصد!
تقلید کردن بلد است
دست به دست کردن اشیا را بلد است
د د میگوید
میگم آیفون کجاست به آیفون نگاه میکند
به بازی کردن با بچه ها علاقمند است
میخواستم بدونم آیا نرمال است؟ - سرماخوردگی
سلام دخترم یازده ماهش ابریزش بینی داره و کمی هم سرفه میکنه چه دارویی باید بدم وچه میزان اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم اشکالی نداره
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله

