Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باد گلو سمت چپ
سلام بچه من دوازده روزشه احساس میکنم زیر صورت چپش در گلو باد کرده نگران شدم گفتم ببینم دلیلش چیه
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- نوزاد ۴۰روزه دارم از دیشب تا الان مدفوعش سبز رنگ شده ولی هیچ مشکلدیگه نداره و خوب شیر میخوره مشکلی هست یا خیر
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
باسلام.نوزاد۷ماهه ۳روز است سرما خورده وآبریزش بینی وخسخس سینه دارد.سرفه وخلط دارد.روز اول دکتر بردم .آیا نیاز هست بیمارستان ببرم
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- فولنس
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۱۲ روزشه به صورت اتفاقی از کلیه هاش سونوگرافی دادم گفتن هر دو کلیه ورم داره و فولنس هستش.حالا باید چکار کنم؟دستشویشم حالت خلط داره از یک ماهگی فقط شیر خودم میخوره.چشماشم گریه می کنه خیلی کم در حد دو سه قطره اشک از چشماش میاد.تو سونوگرافی آنومالی بهم نگفتن که فولنس داره.نظرتون در مورد فولنس چیه؟خیلی نگرانم
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر اگر نوزاد اگزما نشه یا استفراغ نشه یعنی حساسیتش برطرف شده؟
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- بیرون ریختن بدن
سلام خسته نباشید.. دخترم دو ماه اش است گلونش عفونتی شده میتوانم اموکسی سیلین بهش بتم یا خیر اگه چی مقدار ممنون
- نیش پشه
سلام اقای دکتر خسته نباشین .پسرم ۱۲ ماهشه نمیدونم پشه نیشش زد دونه های قرمز زد صورتش چ پمادی بزنم ممنون
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه

