Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- رفلاکس
سلام اقای دکتر من خانمی هستم ک گفتم نوزاد بشدت بیقراری دارم شما گفتید باید سونوگرافی گرفته بشه میخواستم بدونم سونوگرافی ازچ نظرگرفته بشه ممنونم
- سلام استاد خسته نباشین عباسی هستم پرستار icuپسرم از شب گذشته تب داشته تب اگزیلاری 38/2بود که با شربت استامینوفن و پروفن کنترل شد ازبعداظهرامروز دچار سرفه های Pndوویزدارشد که آزیترومایسین 200روبراش شروع کردم به اصافه شربت ستریزین همچنان تب نوسانات و داره و صداش کمی به حالت کروپ شده مزاحم شمااستادعزیز وگرام شدم که ببینم دراین مرحله میشه از امپول بتا یا هیدروکورتیزون استفاده کرد باسپاس فراوان .
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- حرکت دخترم
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد ده ماهگی شداما نه دندون دراورده به غلت میزنه ونه میشینه ونه سینه خیز وچهار دست وپا میره. متخصص مغز واعصاب بردم نوار مغزی وسی تی اسکن مشکلی نداشت. گفت مشکل عضله هم نداره. بعضی از بچه ها تنبلن.خیلی نگرانم نظر شما چیست؟ لطفاراهنماییم کنید ممنون 9 کیلو ودو سرش 45 قدش 70
- کمپوت
سلام آقای دکتر توی خونه سیب رو مثل کمپوت درست کنم با شکر خیلی کم و گلاب بعد له کنم میتونم به پسر ۶ ماه و دوهفته بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
- شیر محلی
سلام پسرم ۱۵ ماهش هست میتونم شیر محلی بهش بدم ؟ ممنون
- سلام دخترم سه سالشه با قد ۹۲ ووزن ۱۲ کیلو آیا نیاز داره به کار غدد ببرم
- غذای کمکی
آیانوزادرفلاکسی رامیتوان از۴ماهگی غذاخور کرد
- مدفوع خلطی دختر دوساله
سلام پسرم تواین ماه ۳ باردفع خلطی داشت مدفوع شل بود ودر روز ۲ بار...که هرموقع اینجوری شده دیدم دندان اسیابش نیش زده ممکن ازدندان باشه یانه ..احتیاج به آزمایش هست...
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم 8ماهشه سرماخورددوروزتب شدیدداشت بعدابریزش الان 5روزشدامروزسرفه میکنه وازچشاش هم عفونت بیرون میادبهش ازیترومایسین 100وستیزین وقطره بینی استفاده میکردم سرفه هاش هم خلط داره وبعدش خشک میشه پشت سرهم لطفاراهنماییم کنین چه دارویی براش استفاده کنم فاویسم هم هست
- شیاف
سلام پسرم ۹ ماهشه تب کرده استامینوفن بهش میدم شما گفتین تنبش ۳۹ شد شیاف بذارم یه شیاف کامل بذارم یا نصف کنم ؟
- غذاکمکی
سلام وقت بخیراقای دکتر یه سریا میگن ب بچه باید بعد ازواکسن ۶ ماهگی فرنی وسرلاک و...شروع کرد ایا اینا حرفای کلیشه ای هست یا واقعیته مشکلی پیش میاره اگه دکتره اطفال خودش برنامه غذایی ازجمله فرنی وسرلاک بده ایراد نداره
- زردی کف دست وپاودوربینی
باسلام مدتیست پسرمن زردی پاهاودستانش زیادشده ودایم هسته است ویک جابی حرکت مینشینه وبیشترکارش باکامپیوتروموبایله ۱۶سالشه اماتقریبااز۹سالگی نتوجه زردی کف پاش شدم مراجعه به پزشک داشتم امازیادحدی نکرفتن الان میترسم خدایی نکرده خطرناک باشه چه آزماشی میتونم انحام بدم باچه عنوانی که بیلی روبین خونش رواندازه گیری کنند؟خیلی نگرانم البته درموردتغذیشون بیشترمیوه جات ونوشیدنیهای گازدارمصرف می کنن واصلاشیرینی جات وقندوشکریاغذاهای پرگوست وپرچرب استفاده نمی کنن ممنون میشم اگرپاسخ بدید .باتشکر
- خواب نوزاد
با سلام پسر یک ماه و نیمه ای دارم که روزها خیلی خوابش سبک هست . فقط چرت چند دقیقه ای داره . برای سنگین تر شدن خوابش چه می توانم بکنم ؟
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- شیر محلی
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من یکسالشه میتونم با شیر محلی براش فرنی درست کنم؟ یا باید با شیر پاستوریزه باشه؟ ممنون

