Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- سلام خسته نباشید می خواستم در مورد افتادن بچه سئوال کنم پسرم هفت ماهس از یه جایه ثابت کمک گرفته بود وایستاده بود یهویی افتاد زمین و پشته سرش خورد به زمین خیلی گریه کرد بعد هم خوابید به نظر شما این خطر محسوب میشه یا نه و ۳ساعت یا شاید بیشتر خوابید
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- دل درد کودکان
با سلام پسرم 6ساله است و الان سه روز دل درد داره روز اول دل پیچه داشت و کم اشتها بود ولی تب و اسهال استفراغ نداره روز بعدش دل دردش بهتر شد روز سوم هم بهتر بود روز چهارم اشتهاش بهتر شد ولی یه وقت هایی میگه دلم درد میکنه وسط شکمشم هست خواستم ببینم چه کار کنم
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- تزریق دگزا
من دخترم بعلت سرفهای خشک که خیلی اذیتش میکرد دگزا تزریق کرده ولی الان میگه سر درد داره و چشماشو تنگ کرده کامل باز نمیکنه ایا اثر امپوله یه مقدارم بی حاله
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
سلام من بچم یک سالشه تب داره سرماخوردکی کوریزان خریدم چقدر باید از این شربت بهش بدم آموکسی سیلین هم بخرم یانه
- تب ودرد شکم در کودکان
با سلام کودک من چند روزی است که بسیار کم غذا شده ومدام دل درد تب ولرز و سوزش ادرار دارد واگر هم غذایی بخورد حالت تهوع میگیرد علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد از راهنمایی شما سپاسگذارم
- واکسن ۱سالگی
دخترم آلرژی به لبنیات و تخم مرغ داره آیا زدن واکسن ۱سالگی براش مانعی ندارع در ضمن ۲۰روز هم از درگیری کروناش میگذره
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- سرماخوردگی نوزاد یک ماه
نوازد یک ماهش سرماخورده گلوش درد داربهسینه اش خس خس میکنه
- سلام
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه روزه سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط داره واحساس میکنم چرکیه چه شربتی بخوره خوب بشه
- نحوه دادن دارو
سلام پسرم سرما خورده ۷سالشه سینه اش خلط داره قرص سفکسیم ۲۰۰چطوری بخوره
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟

