Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- سلام دوروزه شربت میدادم به دخترم ۷ سالشه بخاطرشکم درد دیگه ندادم عفونت داره گلوش وسرفه میکنم حالا چی کنم بدم یا ندم
دخترم عفونت داره گلوش خلت داره وسرفه میکنه بردم دکتر شربت سفیلکسم داد دو روز دادم دل درد گرفت دیگه ندادم الان یه روزه ندادم ولی عفونتش خوب نشده آیا باز بدم یا ندم
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- ضعف وبی حالب
سلام خسته نباشیددخترسه ساله ای دارم که هرچندوقت یه باردچاضعف وبی حالی میشه به طوریکه لب های بچم سفیدمیشه ومیگه شکمم دردمیکنه امروزکه بعد سه ماه اینجوری شدپشت سرهم خمیازه میکشیددرصورتیکه تازه از خواب بیدار شده بودبعد ده دقیقه به حالت عادی بر میگرده همه ی آزمایشات ازش گرفتم مشکلی نداشته بایدچیکارکنم خیلی نگرانم توروخداجوابم وبدین.
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۸ سالشه از دیروزعطسه و سرفه وآب ریزش بینی داره تب وعلایم دیگه نداره چه دارویی بهش بدم ؟
- یک سال و نیم عفونت گوارشی اسهال شدید همراه تب
سن 1 سال و نیم تب همرا ه اسهال دوز مصرف شربت سیفیکسیم؟؟؟
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- راه نرفتن کودک
سلام. پسرم ۱۶ماهشه راه نمیره. دست به دیوار تند تند راه میره و می ایستد مدت کمی ب تنهایی ولی قدم بر نمیذاره هوشش خیلی خوبه ولی راه رفتنش با تاخیر . ب نظرتون دیر شده یا وقت هست هنوز و چیکار کنم ؟
- سلام اقای دکتر دختر من ۱۹روزه رفته تو ۹ماه و ۶روزه تب و سرفه تکی تکی و بی قراری و دهنشم اف زده اصلان اروم نداشت تبشم ۳۷ نیم ۳۸ ۳۹داشت و قطر استامینوفن میدادم دیر اثر میزاشت همش داغ بود بردمش دکتر بهداشت بهش شربت استامینو فن داد دادم بهتر میشد الانم دو روزه بهتره اما همش گریه و بی قراره و خواب الود و با کوچیک ترین صدا از خواب میپره و گریه میکنه چیکارش کنم و از چیه
- یبوستکودک
باسلاموخستهنباشیددختریکونیمسالهایدارمکهنزدیکیکماهاستکهیبوستدارددرواقعدراینمدتبهزورروغنزیتونوتزریقروغنگرچکبهرودهبهسختیدفعمدفوعداردحدودایکهفتهشربتمنیزیمهیدرواکسایددادمروزانهدوباربعدازقطعدارودوبارهمدفوعخشکوسختداشتتوروخداراهنماییمکنیدخیلیاسترسدارمطوریشدهکهمصرفمیوجاتوسیزیجاتدرشاثرنداره
- تب بالا ۳۹
سلام دخترم ۵ و نیم سالشه از دیروز تب شدید داره ۳۹.۵ دکتر بردم استامینوفن هر ۴ ساعت ۵ میل دادم اصلا تبش پایین نیومد و سفیکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۶ میل اورژانس بردیم آزمایش خون و ادرار گرفتن گفتن مشکلی نیست و فقط ایبوپروفن هر ۶ ساعت ۴.۵ میل بخوره و سفیکسیم دیگه نخوره یه شیاف ۳۲۵هم گذاشتیم سوالم اینه که مگه تب به علت وجود میکروب نیست پس چرا دکتر اورژانس گفت سفیکسیم نخوره ؟و فقط ایبوپروفن هر۶ ساعت۴.۵ میل تجویز کرد دکتر تو رو خدا راهنمایی بفرمایید خسته شدیم از بی دقتی بعضی پزشکها . سفیکسیم ۱۰۰ بدم یا نه
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- ازیترومایسین۱۰۰مناسب کودک ۵ساله است
با سلام دخترم۵سال ونیمشه.و ۲۰ کیلوگرم وزنشه .حالاگلودرد داره بهش ازیترومایسین۱۰۰ بدم یا ۲۰۰؟

