Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی
ببخشید پسرم یکسال نمیشه وزن تولد وکیل ونیم الان ده کیلو وشی خشکی هم هسته شب تاصب اصلا بیدارنمیشه خیلی خیلی کم اشتهاهسته درضمن زودتر ه دنیا آمده 36هفته بداد آرش خیلی بومیده میشه عفونت داره چکارکنم یکم بهت بشه وزن بگیره
- سرفه کودک سه ماهه
سلام وقتتون خوش پسرم بخاطر سه روز که سرفه و عطسه داره بردمش متخصص اطفال دارویی بهش ندادن گفتند چند روز گرم نگهش دار جایی نبرش خودش خوب میشه الان یه شربت در دسترس دارم برونسبان ضد سرفه برا نوزاد زیر یکسال نوشته ۲/۵میلیلیتر و سه وعده استفاده بشه نظر شما چیست
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان داره میشه ۵ ماه و شیر رو تو بیداری نمیخوره،زمانی که خوابه شیر و میخوره .بردم دکتر گفت رفلاکس داره .زمان تولد وزنش ۳۸۰۰ بود الان که ۵ ماهشه ۶۹۰۰ هست و وزنش پایینه.خوابشم کم شده درطی روز ۲ ساعت میخوابه .بیقرار هستش.میخواستم بدونم بچم چه مشکلی داره خیلی نگرانشم
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
- ضربه به سر
سلام. پسر ده ماهه دارم. سمت چپ پیشونیش خورد به دسته ی مبل که از جنس فلز بود. یکم انگار ورم داره و یک مقدار کمی کبود شده. خطرناکه؟
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- بیستماهه
سلام وقت شما بخیر پسر من بیست ماهش واسه افزایش اشتها چه مکملی استفاده کنم
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر پسر16 ماهه دارم واکسن انفلانزا بزنه یا خیر؟
- دنده نوراد
سلام آقای دکتر .بچم 13ماهشه علت بیرون آمدن دنده کمی دنده روسکمش سمت راست مشخصتره یعنی بیرون ترهستش
- سرماخوردگی
سلام ببخشیدبچه ام ۳سالشه سرماخورده میتونم دیفن هیدرامین کامپاندبدهم؟
- بی اشتهایی
دختر ۱۷ماهه دارم خیلی بی اشتهاست و به سختی چند تا لقمه بهش میدهم
- سلام بچه من 14روزشه ومدفوعش آبکی وسبزکم رنگه گهگاهی عطسه میکنه 4روز بستریش کردم آنتیبیوتیک مصرف میکرد ولی احساس میکنم خب نشده چون دلپیچه داره وبا هربارشیرخوردن سریع مدفوع میکنه تعداددفعات مدفوعش 12یا13باردرروزهستش
- ترشح
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر...کودک دو ساله ام چند باری که ادرار کرده هنگام شستن متوجه میشم دور مقعدش ی حالت خلط بی رنگ که خیلی خیلی ریز هست اندازه سر سوزن میاد که یکم حالت بزاقی دارع بعدش جذب میشه خیلی نگرانم کرده آیا مشکلی هست؟
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- اختلالت دفعی
سلام نوه ام سه ساله است واز تولدمشکل دفع داشته والان مدتی است گلوله ای مانند پیشکل از مقعد خروج دارد وخشک ویک وقتایی خودش را به بدن دیگران میچسبونه وآلت تناسلیش بلند میشه وهنوز کامل حرف نمیزنه واینکه بیشترشیربز سانن خورده لطف بفرمایید راهنمایی ودستورات درمان متشکرم
- سرفه شدید نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر پرسم دونیم ماهشه چند روزه سرفه میکنه خیلی شدید صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم اما انگار نه انگار میشه راهنمایی کنید ممنون
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- چند سیاسی باید به کودک 6ساله داد

