Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عطسه
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم بهش الان عطسه و ابریزش داره چ قطره ای بدم بهش واینکه استامینفون چند سی سی بدم
- شیر خشک برا نوزاد فاویسم
سلام نوزادم تازه ۱۸ روزشه مبتلا به بیماری فاویسم و زردی شدید ی داره چه شیر خشکی براش مناسبه ؟
- قطره
سلام یه پسر ۵ ماه نیم دارم شیر خشک میخوره اشتهاش کم شده میتونم از الان قطره مولنی ویتامین بهش بدم ؟
- بی قراری و بی اشتهایی
سلام نوه م پسر هجده هس دو سه هفته ایی میشه که بی قرار شده و خیلی بی اشتها واقعا خیلی کم میخوره اونم با دست یه ذره دیگه شیرشم کم میخوره و نشم یه کیلو کم کرده توی یه سالگی 14کیلو بود الان 12ونیم کیلو شده
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- گرفتگی سینه نوزاده ده ماه و خلت ان
سلام آقا دکتر پسر ده ماه دارم که سرفه های خیلی بدی میده خلت روی سینش داره و غذا هم نمی خوره برای سرفه های بدش که خوب سه چی کار کنم
- درددورناف
دخترم ۱۰ سالشه ی هفته است درد دور ناف همراه با سوزش داره سونوگرافی سالم بوده درد میگیره ول میکنه مشکل چیه آقای دکتر ؟
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- شير نخوردن نوزاد
نوزادم چهار ماه داره و حدود يک ماهى ميشود ک فقط در خواب شير ميخورد ,پسرم با شير خشک تغذيه ميشود و ب دليل رفلاکس وحساسيت ب پروتئن گاوى از شير ببلاک Haاستفاده ميکنيم و براى جلوگيرى از بالا اوردن شير ارد برنج هم تو شيرش ميريزم
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- شربت ازیترو۲۰۰
باسلام پسرم ۷سالشه عفونت گوش داره اما دکترش متاسفانه مقدار مصرف رو واضح نگفته چه مقدار در روز باید استفاده کرد این شربت رو بزرگسالان هم میتونن استفاده کنن .با تشکر
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- سرما خوردی
اقای دکتر شما روزهای سه شنبه مطب نیستین نمیدونم کدوم بیمارستانین امروز چون جز پیش شما جای نمیبرم بچمو بچم شیش ماهشه چیکارکنم تا فرداهم میترسمبمونم تا بیارم مطب لطفا راهنمایم کنین
- راه نرفتن پسر یکساله ام
پسرم یک سال دارد ولی راه نمیره فقط نشسته. چهار چنگولیم نمیره. هیچ بیماری و مشکل خاصی ندارد. آیا راه رفتنش تاخییر دارد؟
- قد و وزن
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم قد و وزن کودکی که قد و وزنش موقع تولد ۳۲۰۰ و ۴۸ بوده در ۱۸ ماهگی باید چقدر باشد؟ باتشکر
- عفونت

