Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال سبز خلطی
نوزاد ۳۷ روزه ام بعد ۱۰روز تولدش مدفوعش سبز و اسهالی شده خیلی ابکی بود دکتر بهش پدی لاکت داد یکم بهترشد اما دوهفته ست ک مدفوعش سبز و خلطیه و خوب نشده دکتر بردم گفت طبیعیه اما خوب نمیشه و خیلی بچه اذیته
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
- نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدقطره دایمتیکون واسه رفلاکسه؟روزی چندقطره بایدبه نوزاد5ماهه با7کیلووزن بدم؟
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- Manslaughter Offenses in Cincinnati: Understanding really Lawful Process
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- کبودی روی دست نوزاد تازه متولد شده
سلام فرزندم 16 روزه است از بدو تولد روی دست راست کبودی داشت هنوز هم هست علت آن چیست؟
- مصرف هیدروکسی زین
دخترم ۳۲روزه هست دکتر براش هیدروکسی زین نوشته۴بار استفاده کردم الان خوندم مصرفش ممنوعه.ایا عوارضی نداره این ۴بار؟
- واکسن چهارماهگی
سلام اقای دکتر. امروز واکسن چهارماهگی نوزادمو زدم. تو بهداشت گفتن به جای کمپرس یه از پارچه ی نم دار سرد استفاده کنیم.من اولین بار بود شنیدم. آیا در این صورت جای واکسن نم نمیکشد ؟
- ناف
سلام نوزاد ما یک ماه وهفت روزش هست از ۵روزگی بند نافش افتاد والان خیلی کم ترشح زرد رنگ رو لباس زیرش دیده میشه.باید چکار کرد برای خشک کردن ترشح
- نخود فرنگی
سلام به نوزاد فاویسمی میتونم پوره نخود فرنگی بدم
- تغذیه کودک رفلاکسی
تغذیه کودک با ترکیب آپتامیل پپتی 1 و آپتامیل 1 انجام میشود،دوقلو هستن -سن دوقلو دختر 7ماه تمام شده. با توجه به اینکه پپتی1 در داروخانه ها موجود نمیباشد جایگیزین برای برطرف شدن حالت رفلکس چه چیزی رو پیشنهاد میفرمایید که موثر باشد. با تشکر
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- یبوست کودک ۴ماهه
دخترم تازه ۴ماهه شده چندمدته ۴_۵روز یکبار مدفوع میکنه وقتی گلیسیرین استفاده میکنم زود دفع میکنه اما اگه استفاده نکنم ۴-۵روز طول میکشه
- اندام تناسلی نوزاد دخترچ
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- عطسه 2
سلام آقاي دکتر بابت پاسخ هاي خوبتون ازتون واقعا متشکرم گفتم دخترم ففط عطسه ميکنه آبريزش و تب نداره گفتيد سرما نخورده فقط قطره بيني و سيتريزين بدهم مقدار سيتريزين چه اندازه بدم؟؟

