Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- ويتاگلوبين
بإسلام.براي نوزاد هفت ماهه ميتونم بجاي آهن و مولتي ويتامين شربت ويتا گلوبين بدم؟ اگه ارهً چند قطره در روز بدم؟ وزن ٩كيلو شيرخشك ميخوره و سرلاك برنج قطرهً هاي آهن و مولتي ويتامين بهداشت رو نميخوره بالا مياره
- خلط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دو بچه دارم یکی هفت ماهه و نیمه و دیگری هفت ساله هر دو از دیروز حالت خلط رو سینه اشان باشد دارند به حدی که کوچکی حتی نمی تواند شیر بخورد و مرتب بینی اشان را با قطره سدیم کلراید تمیز میکنم اما بازم هم بینی و گلو خلط دار است دقیقا باید چکار کنم آیا به دستگاه بخور نیاز دارم؟ سرد یا گرم؟
- دندان درآوردن نوزاد
سلام نوزاد ۱۰ ماهه ای دارم دندان پایین یکی درآورده ودندان بالا هر دوتا درآمدن واز بالا یه دندون هم کنار دندون پیشین درآورده چه مشکلی داره که نمیتونه دندون در بیاره که اینجور بی نظم شده دندوناش
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه
- شیر
سلام پسرم ۳۵روزشه از بیست روزگی بهش شیر ببلاک دادم الان صورتش بدنش و سرش اگزما زده بهش ببلاک اچ آ بدم ؟ شیر خودمم بهش میدم
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟
- نوازاد یک ساله
نوارادم یک سالشه ازشب تا صبح شیر میخوره ولی وقتی بیسکویت مادر میدیم نمیخوره چرا
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- مصرف دارودرشیردهی
سلام اقای دکترببخشیدخواستم بدونم اگه مادرداروبرامعده مصرف کنه روی نوزادتاثیرداره یانه؟؟
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- یبوست نوزاد ۴ماهه
سلام. دخترم آخر ۴ماهگی هست ۳روزه یبوست داره شیر خوردم رو میخوره قطره بایو لاکت هم مصرف میکنم. میشه آبمیوه بهش بدم .ممنونم
- ناف نوزاد
سلام ...پسر من ۷ روزه بود که بند نافش افتاد بعد از اون تا الان نافش یکم بیرونه ولی علائم فتخ ناف رو نداره به نظرتون این بیرون زدگی طبیعیه ؟
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه سرماخوردگی اسهال و استفراغ شدید بوده پنی سلین زدیم بهش دوباره و شربت سرماخوردگی و ... اسهال و استفراغش که خوب شده ولی هیچی الان نمیخوره ن شیرخشک قنداب هیچی نمیخوره و گریه میکنه چیکار کنم آقای دکتر؟؟؟
- کم خوابی نوزاد
سلام دکترجان خوبی نوزاد دختر ۴۹ روز داریم شربت آموکسی کلاو بهش میدیم کم خواب شده
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟
- شیر مادر
سلام .آقای دکتر بچه ام هشت ماهشه وزن تولدش ۴ بود و بچه آرامدو هفته اول شیر خشک میخورد آرام بود قطعش کردم شیر خودم خورد از اون موقع ناآرامه .وزنشم خوب نیست هشت ماهه ۶ کیلو.هر موقع غذا با شیر خشک میدم.شیشه شیر نمیگیره با قطره چکون میدم اون شب میخوابه هر موقع شیر خودم بی قراره .انگار یه چیزی میاد حلقش صدا میده.بردم دکتر گف رفلاکس داره دو ماهه نکسیوم میدم .سونو دادم گفت رفلاکس خفیف.کلا با شیر من حالش بد میشه دلیلش چی میتونه باشه.؟ممکنه نوزادی شیر مادر بهش نسازه؟

