Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- کولیک نوزاد دو ماه
باسلام دخت. دوماهه من کولید داره وهر بار شیرخشک میخوره با وجود مقدار کمش معدش ورم میکنه چه کنم و چه شیرخشکی براش مفیده واینکه من هر بار باید شیرخشکش رو عوض کنم چون گیر نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب
سلام دخترم سه سالشه سه روزه تب کرده دستوپاش سرده بالاتنه داغ دهنشم خشک میشه دکتربردیم شربت ایپورفن وسفکسیم داده ولی فایده نداره چیکارکنم
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- وزن
بچم یه سال ویک ماهه 8کیلوچی بدم وزنش زیادبشه تپل بشه
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- مسمومیت دارویی
دکتر واسه دخترم شربت رکولیک(بابونه آلمانی)نوشته امروز بعد از سه بار استفاده دل درد شدید گرفته و استفراغ میکنه چیکار کنم
- اسهال و تهوع
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه، ۱۷ کیلو، ۴ روز که دلدرد داره، بی اشتها هست، بی حاله روزی دوبار دفع داره که آبکیه شبها تب و لرز داره درمانگاه بردم گفتن ویروسیه، سرم و پنتوپرازول و دمیترون تو سرم تزریق کردن. پروبیوتیک هم دادم. امروز کمی استفراغ کرد چه باید بکنم؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
با سلام. دختر ما یک سال و سه ماهش است و خواب بسیار نامنظمی دارد. مدتی بود که شبها ساعت دو و سه بامداد می خوابید و حدود ظهر بیدار میشد . الان یک شب ساعت دوازده می خوابد و دو بیدار میشود و تا 5 یا 6 و یا 7 صبح بیدار است. یک شب ساعت دو می خوابد و چهار بیدار می شود و تا صبح بیدار است و من و خانومم که هر دو شاغل هستیم صبح با مشقت سر کار می رویم. لازم به ذکر است که شب ها هر گاه می خوابد، چراغها را خاموش می کنیم و خودمان هم می خوابیم اما او باز هم یکی دو ساعت بعد سرحال و پرانرژی بیدار می شود. آیا داروی بی ضرری هست که کمک کند شبها خوب بخوابد؟ با تشکر از کمک و راهنمایی شما.
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- مدفوع خلطی
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- کف دست و پا
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- پسر چهارساله
- بی اشتهایی و بد غذایی
دختر شش ساله ام اصلا میل به غذا ندارد. بخاطر رفلاکس معده از نوزادی کم غذا بود ولی خوشبختانه درمان شد. اما الان مدتیست اصلا میل به هیچ غذایی ندارد حتی شدیدتر از قبل . داروهای اشتها اور اصلا کارساز نیست
- گریه ناگهانی کودک یک ساله
سلام آقای دکتر ،دخترم رو بعد از چهار روز تب۳۸/۵ بیمارستان بستری کردم تو مدت تب بر و پروفن در صورت تشدید استفاده میکردم البته قبل ۲ تا دکتر دیگه برده بودم که گفتن ویروسه باید دوره طب بشه ،لیماذستان گفت عفونت گوش داره بعد از دو روز بیمارستان و دریافت آنتی بیوتیک دیشب تب نداشت که ترخیص کردم در حال حاضر هم اوکی شده ،ولی مشکل اینحاست به علت فشار این چند روز یا چیز دیگه بیقراره و گریه میکنه ،جواب آزمایش خون و ادرار هم درست بود ممنون میشم راهنمایی کنید

