Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم دیگه مثل قبل شیر نمیخوره چیکار کنیم
- اسهال
باسلام دختر چهارماهه من بعد از پنج روز اسهال دپار اسهال خونی شده البته خون صبحها در اسهالش مشاهده میشه بعد از ظهر و شب بدون خون هست مشکل از کجاست ایا احتمال داره روده اش زخمی شده و درمانش چیه
- تب و بیحالی نوزاد
پسرم سه ماهشه تب میکنه و اسهال هم هست چه دارویی بهش بدم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر. خدا خیرتون بده که به سوالات ما جواب میدین. دختر ۲ ماهه ای دارم که به خاطر آلرژی ۲ روزه شیر خودمو قطع کردم و بهش شیر خشک ببلاک HA میدم. مشکل اینجاست که هر ۲ ساعت فقط یک پیمانه شیر میخوره و بیشتر قبول نمیکنه یا کمی بالا میاره. آیا این میزان به تدریج زیاد میشه یا باید شیر خشکشو عوض کنم؟ احساس میکنم نفخ داره معده اش با باد پُر میشه و شیر رو به سختی هضم میکنه. آیا شیر خشکی هست که هضمش راحت تر باشه و نفخ کمتری داشته باشه یا اینکه باید همچنان صبر کنم تا مقدارش کم کم زیاد بشه؟
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- اسهال نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم دنیا که اومده ۳سیصد بوده اصلا وزن نمگیره دوبار کرونا گرفته الان اسهال داره قطره پروبیبی استفاده کردم روز ۵ یا۶ بار زیرش مره بااین قطره دو تا شربت چرک خشکن هم خورده ۷روز بدش اسهال گرفته چکار کنم ممنون
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- نخوردن ميوه وزرده تخم مرغ
سلام آقاي دكتر دخترم ده ماهشه اصلا آب ميوه طبيعي يا خود ميموه هلو طالبي هيچ نميخوره وهمچنين زرده تخم مرغ حتي تو سوپش هم تركيب ميكنم ميفهمه لب نميزنه
- زدن سر به زمین و دیوار
با سلام خدمت آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که چند روز است در حین چهار دست و پا رفتن سرش را میزند به زمین یا اگر کنار دیوار بایستد سرش را میزند به دیوار محکم هم میزند دلیل اینکار چیست و باید چکار کنم
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- غذا نخوردن
پسر یکسالم شیر خشکیه، غذا ننیخوره، حریره و حلیم فقط میخوره،نه ماست،نه میوه،هیچی،چیکار کنم؟
- نوزادی
سلام نوزاد من هفت ماهشه ودرست شیرنمیخوره چند وقتیه بنظرتون چیکار کنم؟ ؟ ومن قطره مولتی ویتامین و آد هردوشو روزی ۲۵ قطره میدم بهش بنظرتون اینکه هردوشو میدم مشکلی داره یابایدفقط یکیشوداد؟؟
- سکسکه
سلام وقت بخیر. اسم دخترم زینب هستش امروز مطب خدمت رسیدیم ۳ روزه هستش امروز ۶ بار سکسکه کرد اروغ هم نمیزنه طبیعی هستش؟
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- سرما خوردگی
با سلام من کودک هشت ماهه دارم سرما خورده حالا به یه سری دارو حساسیت پیدا کرده دکتر اون دارو هارو قطع کرده و دارو های نئو تادین. نئو زینک. استامنوفن داده آیا این دارو ها می تونه ویروس رو از بین ببره؟
- لوکارنتین
دکتر به پسر من امپول خوراکی لوکارنتین داده میترسم بدم چیکار کنم به خاطر کم تحرکی داده ۷ماهشه
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
نوزاد ۴ماه و ۹ روزش هست که رفلاکس داره و خیلی بی اشتها هست .دکتر شربت پنتو پازولینی داد ک استفراغش کمتر شده ولی بازم اشتها کمه. شما چه داروی اشتها آور و تقویتی پیشنهاد میکنید
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- دندان و نشستن
سلام آقای دکتر. نوزاد هفت ماه و ده روزه دارم که هنوز نمیتونه مستقل بشینه و هنوز دندون هم درنیاورده. دیر شده؟
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است

