Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که نارس بدنیا آمده و روزی ۳ وعده شیر خشک میخوره میخواستم بدونم تو هر وعده چند سی سی باید به نوزاد بدم که به شیر خودمم لطمه نخوره وزننوزاد ۴ ونیم کیلو هست
- واکسن
سلام آقای دکتر دخترم امروز رفت دو ماهگی واکسن دوماهگی زدن بعد پاش یه کوچولو باد کرده خیلی بیتابی میکنه چیکار کنم
- ميكس كردن غذا
سلام آقاي دكتر دختر من ٩ ماهشه همه غذاهاش رو ميكس ميكنم تا بخوره ٤ تا دندون درآورده ولي شنيدم نبايد ميكس بشه خب وقتي دندوناي ديگه درنيومده نميتونه بجوه هضم شه كه آيا بزرگتر بشه مشكلي پيش مياد الان نون خالي ميدم دستش ميخوره ولي تكه هاي بزرگ رو درمياره يا هلو بهش ميدم ولي غذاشو بدون ميكس نميخوره بدغذا هم هست
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- درمورد تغذیه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم هشت ماه هست میتونم بهش بیسکوئیت مادر بدم؟شیر پاستوریزه چطور؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوازادم ۳ماهشه وازشیرخودم فقط تغذیه میکنه الان ده روزه اصلامدفوع نکرده ومشگل دیگه ای نداره لطفا میشه راهنمایی کتید.ممنونم
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- سرماخودگی
سلام پسرم ۶ ماه و ۲۰ روزشه دلیل سرماخوردگی و علائم سرماخوردگی مثل گرفتگی بینی و ابریزش بینی هنوز واکسن ۶ماهگی تزریق نکرده چندروز خوب میشه دوباره علایمش برمیگرده چیکار کنم واکسن بزنم براش یا بزارم کامل خوب بشه بعد تعویق واکسن ضرر نداره مشکلی پیش نمیاد ممنون
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- کولیک
سلام خسته نباشید.پسرم سه ماهشه کولیک شدید داره جوری که نه خواب داره نه درست شیرمیخوره همه دارویی هم استفاده کردیم دایمیتیکون کولیکیز پدی لاکت وخیلی چیزای دیگه میشه ازشربت دیسیکلومین استفاده کنیم وچه مقدار.ممنون
- گرفتگی بینی و بدخوابی
با سلام و ضمن قبولی طاعات و عبادات آقای دکتر دختر پانزده ماهه ای دارم الان دو روز است سرما خورده دکتر هم بردم گفتند ویروسی است و فقط شربت سرماخوردگی و آستامینوفن و قطره بینی دادند ولی هنوز بهتره نشده مخصوصا شبها بینی اش کاملا کیپ میشود بصورت که شیر نمی تواند بخورد و در طول شب چندین بار گریه های شدید میشود راستی برایش بخور گرم هم میگذارم اما بهتر نشده است خواهشمندم کمکم کنید
- چین پای نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماه ای دارم که چین های روی کشاله ران وکنار اندام جنسی قرینه هستند وهرطرف یه چین دارد ولی قسمت وسط ران قسمت داخلی زانو( بالای زانو) که چین وجود دارد،چین یکی از پاها کاملا مشخص وعمیق است موقع جمع کردن پاها ولی چین قسمت داخلی ران پای دیگر کاملا محواست درحالی که درمطالب خواندم که قرینه نبودن چین های کشاله ران وکنار اندام جنسی ممکن است دلیلی برای دررفتگی لگن باشد نه چین قسمت داخلی ران وبالای زانو جای نگرانی وجود دارد؟سونو نیاز است؟
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- دندان
سلام دکتر پسرم ده ماهو نیم داره و الان دوتا تو هشت ماهگی دوتا دندون پایین در اورد الان لثه درد داره برای دندون های بالا ولی در نیومده مشکلی داره ک انقد دیر داره دندون در میاره یا طبیعیه ممنونم
- وزن گیری نوزاد
دکتر مهربون و دلسوز ممنونم که پیام منو جواب بدید.دختر من بدنیا اومد سه کیلو بود الان شش ماهگی بردم واکسن و براش زدم وزن کردن گفتن شش کیلو چهارصد گفتن نسبت به نمودار از بدو تولد رو به بالا گفتن غذای کمکی شروع کنید دخترتون شیردهی خوبی داره اگه شیر خودم خوبه پس چرا آنقدر وزنش پایین.همه میگن شیرت جون نداره.حالا میخواستم به غیر از شیر خودم شیرخشک هم بدم کمکی براش بشه.آخه دندون هم در نیاورده.الانم خیلی ریزهس؟ دکتر راهنماییم کنید؟ممنونم،🙏🏼
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین

