Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم عفونت لوزه سوم داره شربت رو آماده کردم دیدم دوز مصرفیش پایین هس و مقدارش رو نمیدونم چقد براش بریزم داخل پیمانه بخوره ممنون میشم راهنملیی کنید
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- مسموميت
اقاي دكتر يعني الان ميتونم بهش شير بدم؟
- رفتار کودک
پسر یازده ماهه جز دستش هیچ چیزی را به دهان نمیبرد آیا این رفتار نشاندهنده مشکلی برای فرزندمان هست
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- آزمایش
با سلام من دخترم 15 ماهشه و از مایش خون داد همه چیز نرمال بود به جزآیتم ( EOSINOPHIL 0.1 10(3)/ میخواستم بدونم این به چه معنی است خطرناکه و الان باید چه بکنم؟ ممنونم
- اطفال
سلام خدمت شما ،پسرم ۷ سالشه ،الان یک ماه هست ک مدام سرفه میکنه اونم سرفه های خلطی،دکتر بردم بهش شربت افاکسیم ۱۰۰ داده، سینش پخته ،قرص جویدنی مونته لو کاست هم داده ولی اصلا خوب نشده چیکار کنم،راهنمایی کنید
- کم خونی اندازه ۱۰
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین درکودک۴ساله با۲۰کیلوگرم وزن
- سرفه خلط دار
پسرم سرما خورد بعد ده روز که سرفه زیاد شد ازیترو صد دادم به دستور پزشک ولی ابریزش بند اومد ولی سرفه هاش همچنان خلط داره و زیاد شده
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- دون دون قرمززدن پوست سر
سلام خسته نباشین پسرم یک ماهه شده تازگی هاپوست سرش دون دونه قرمزشده؟
- آلرژی
سلام اقای دکتر خسته نباشید بنده تو مدفوع نوزادم در دوماهگی رگ خونی دیدم بعد تو چهارماهگی یک بار یک رگ خونی دیدم تو شش ماهگی هم یکبار یه رگ خونی دیدم بچم رفلاکس پنهان هم داره بردم دکتر آزمایش خون مدفوع ادرار گرفت گفت آلرژی نشون نداده.ممکن تشخیص اون دکتر اشتباه باشه؟.سوالم این هسش ک اگ بچه ای آلرژی داشته باشه آزمایش نشون میده؟؟؟.ممنونم
- سلام قطره ی باکتری ماید رو چند بار در روز وچند قطره برای کودک 4 سال بریزم
- کودک
سلام وقت بخیردخترم دوسالشه سه روزتب داره همشم اسهال استفراغه دکتربردیم داروداد اسماشون اندنسترون واواراس اما اصلا بهترنشده الانم همش گریه میکنه میگه درددارم
- چکاپ
پسر ۷ ساله ای دارم که در ازمایش چکاپ ،میزان کلسترول رو 209زده .در این باید دارو بخورده ؟
- سلام آقای دوکترور من سوالم این بود دختر یک ساله دارم به عفونت ادارار دچا شد چه میزان بایت از شربت سیفکسیم استفاده کنم
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید خدمت شما یه پسر 6ماهه دارم هفته ای یه بار شکمش کارمیکنه بعدم خیلی باد داره بدبو خاستم ببینم تجویز شما دراین مورد چیه ممنونم

