پیش دو تا دکتر بردم یکی دارو سفالکسیم و کتوتیفن و سیتریزین داد و جوابگو نبود
دکتر بعدی شربت پلاژین را داد و سه روزه مصرف میکنه و سرفه ها ادامه دارد چیکار کنم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داخل واژن
سلام دخترم چهل روزه تازه فهمیدم داخل واژنش سیاهه حالت چرک داره میخوام بدونم طبیعیه یا ب پزشک مراجعه کنم
- سرفه خلط دار وابریزش رنگی
- موی بدن نوزاد
دختر پنج ماهه ام صورت و بدنی پر از مو داره باید چیکار کنم موها از بین برن؟
- شیردهی شبانه
سلام نوزادم دوماهو پانزده روزشه وزن تولدش 3600بوده الان5600 ساعت 12شب70سی سی شیرخشک میخوره تا ساعت 6صبح لازمه بیدارش کنم درطول شب؟ و برای وزن گیری بیشتر چ راه حلی دارید؟
- فرني
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ يك هفته ميشه فرني برنج درست ميكنم ميخوره چه چيزي ميتونم قاطي فرني كنم كه بخوره و خوشمزه بشه دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي فرني خرما ميتونم درست كنم بخوره؟آرد برنج رو با خرما آسياب كنم؟
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم یازده ماهش ابریزش بینی داره و کمی هم سرفه میکنه چه دارویی باید بدم وچه میزان اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم اشکالی نداره
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام به خاطر کولیک شیرخشک نان اچ آ ۱ را از ۲ ماهگی دکتر تجویز کرده الان ۴ ماهشه و نان اچ آ ۱ پیدا نمی شه ،می شه جایگزین کرد ؟
- دختر۷ماهه
سلام دخترم ۷ ماهشه حدود۲۰ روز سرماخوردگی وآرژی داشت ۲ شب تب کردودندون دراورد بعدش یه لکه به اندازه ۱/۵درپشت کمرش ظاهرشدومثل دونه چرکی سطحش خشک شده چی میتونه باشه
- ابریزش بینی
سلام دکتر دخترم ۱۵ ماهو ده روزس چند روزه آبریزش بینی شفاف و ترشح داره بدون تب، چه قطره ای بهش بدم؟ ممنون دکتر
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- شستن میوه
سلام آقای دکترمیوه نوزاد با چی بشوریم ک هم براش ضرر نباشه هم باتوجه ب کرونا مشکلی پیش نیاد؟.ممنون
- سلام پسرم ۶سالش امسال مهد میره از دوماه پیش گلوش عفونت کرد.باپلی سیلین عفونتش برطرف شد ولی قرمزی گلوش مان.وهمش سرفه داره.چیکار باید بکنم حساسیتش هم بالاست.کلا بهش کتوتیفن.یازاتیتن میدم .چارش چی قرمزیش برطرف بشه
- کم وزنی
سلام دخترم دوازده ماهشه میلی ب غذا نداره فقط شیرمیخوره شربت فروگلوبین بهش میدم اهن و مولتی بهش نمیدم قبلا غذاخوب میخورد الان ن .میخام چاق بشه خیلی لاغره توروخدا کمک کنید
- دارو
سلام آقای دکتر دخترم آب ریزش بینی داره بعضی وقتا ها ناله میکنه استامینوفن هم بهش دادم و شما گفتین شربت سیتریزین یک سی سی دوازده ساعته بهش بدم آیا استامینوفن هم بدم بهش؟
- سلام اقای دکتر دو هفته از واکسن چهار ماهگی دخترم بخاطر مریضی گذشته مشکلی نداره
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر شش ماهه دارم اِلان سه روز است بینی اش کیپ میشود و تنفس بدی دارد سینه اش هم خس خس میکند و زیاد بهانه گیر شده است ممنون میشوم راهنمایی بفرمائید

