Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جداکردن اتاق خواب کودک
سلام آقای دکتر بهترین زمان برای جدا کردن اتاق خواب کودک چه زمانیه؟ دختر من ده ماهشه خودم خیلی وابسته شدم شبها هم سه بار گریه میکنه شیر میدم میخوابه
- بی اشتهایی و بد غذایی
دخترم غذا های جامد را یا با زبان پس میزنه بیرون یا غذا رو می جود بیرون می ریزد , وزنش کم کم بالا میره , 13 ماهه هست وزنش 8.5 و قدش 80 , غذا های مایع رو هم کم میخوره باید سرگرمش کنم ,رفلاکس معده داشت 5ماه رانیتیدین خورد با شیر خشک بیومیل ای آر , فعلا شیر خشک نان3 میخوره , شیر مادر نمی خوره , یک ماهه که نان 3 رو شروع کردیم یبوست گرفته , زخمی شبیه گوشت اضافه در ناحیه رکتوم داره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر روز بخیر پسرم هفت ماه و نیمشه. به اشتباه بهش یه تخم مرغ کامل دادیم خورده امروز بی تابی میکنه و به خودش میپیچه....باید چیکار کنیم؟ممکنه حساسیت بده؟
- سلام آقای دکتر دخترم ۷سالشه خیلی سرفه داره قرص سیفکسیم ۲۰۰نصف میکنم بهش میدم کافیه؟
- شیر نخوردن شیرخوار همراه با اسهال
سلام دختر ۵۰روزه من نه شیر مادر می خوره نه شیر شیشه ای مادرش شیر زیاد داره شیرخشک هیپ ارگانیک بهش میدم شیر خشک رو هم عوض کردم درست نشد فقط وقتی که خوابه میتونیم شیر بخردش بدیم.شکمش قر قر میکنه چند روزه اسهال داره رنگ اسهالش زرده باتشکر
- کرفی
سلام شربت امگا ۳ رو میتونم با آبمیوه قاطی کنم به بچه ۵ ساله بدم ؟ به تنهایی میخوره بالا میاره، ممنون
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- بی اشتهایی نوزاد
سلام دکتر دخترم پنج ماهشه و. کم اشتهاس، شروع کردم بهش فرنی میدم اوق میزنه و دلش بالا میاد چیکار کنمشیرم کم میخوره و بازیگوشی میکنه توی یک ماه، 250گرم اضافه کرده
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- نشستن نوزاد
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین، ببخشید پسر من سه ماه و نیمشه از وقتی وارد چهار ماهش شده همش دوس داره بشینه همه جارو نگا کنه وقتی میخوابه زور میزنه دستا و سر و بدنشو میاره بالا تو بغلم که یکم به حالت نشسته نگهش میدارم بازم خودشو میاره بالا که مثل آدم بزرگا کاملا بشینه، زود نیس از الان اینطوری میخواد بشینه؟ یا میتونم کم کم نشستن بهش یاد بدم؟
- شیر
باسلام وخسته نباشید ببخشید پسرم ازاول تولدش شیرنان مصرف میکردبعد ازیکسال خورده ایش دوسه مرتبه اسهال شدید گرفت تامتخصص اطفال براش شیر بدون لاکتوز یا یکیش ببلاگ ال اف وبیومیل ال اف مصرف میکرد واسهالش بندمیومد دیگه شیرنان بهش ندادیم همش ازهمین دوتاشیربهش دادیم باخوردنش مشکلی نداره فقط اینکه واسش ضررنداره وتاکی میتونه ازش استفاده کنه
- سلام اقای دکترشربت کریپ میکچربرای نوزادکه بیمارفاویسیم داردضرردارد؟
- پسرم هفت ماهست هی دستشو میبره به سمت گوشش یا اینکه چشماشو وبینیشو میماله یکی هم اینکه دورو بر مقعدش جوش در امورده من خودم فکر می کنم از زرده تخم مرغ باشه
- تب
سلام دخترم ۳سال و۱۱ماهشه امروز تب کرد تبشم ۳۷ و۷درجه بود واسه پایین اوردنش چیکار کنم ممنون
- سلام
سلام بچه ام چهارماهشه سرماخورده میتونن بهش ستادین دی بدم
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- کرونا
سلاماقایدکترسوالمدرموردفردبالغهاگهمیتوانیدلطفاجواببدینقرصمونتهلوکاستروبرایکرونادادنسیستمایمنیروضعیفنمیکنهسابقهحساسیتیاالرژیهمندارهدرستهاستفادهبشه
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه

