Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت ورم درسینه چپ پسربچه ۷ ساله
باسلام خدمت جناب دکتر پسر ۷ ساله ام حدود ۵ الی ۶ هفته هست سینه چپش ورم کرده هیچ علائم دیگری ندارد وپیش چنتا دکتر عمومی بردم گفتن چیزی نیست ودارویی هم ندادن.لطفا راهنمایی کنید
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- سلام پسرم ۸ ماهشه تب سه روز داشت بعد از سه روز تب قط شد ودر سمت راست مثانش یکم ورم کرده مثل حالت فنگیه
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- وزن کم
باسلام نوزاد دختر ۱۰ماه من باوزن۶۴۰۰و وزن تولد ۲۶۰۰دارم.تمام ازمایشات ادرار ومدفوع خون وتست عرق و...انجام شده مشکل خاصی نداشته اماوزن گیری کتد وپایینی دارد.چ کنم
- یبوست
سلام بچم ۵ماهشه وزنش ۹کیلو غذای کمکی شروع کردم بهش میدم اما یبوست گرفته ۴روزه شکمش کار نکرده از ناچاری یکم ترنجبین بهش دادم آیا ضرر داره؟در این مواقع چی بدم یبوستش برطرف بشه؟
- کودک
با سلام دختر من 2 سالشه ولی چند روزیه که خیلی کم ادرار می کنه. مثلا از دیشب تا یاهت 15 ادرار نکرده البته مایعات هم کم میخوره. چه کار باید بکنم؟ الان میخوام ببرم ازمایش بگبرم ازش ولی خیلی دردیر دا و زمانبر هیت تا جواب ازمایش بیاد چه کارهایی رو باید انجام بدیم؟با تشکر
- سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماه و هجده روز دارم که به طور ناگهانی به عقب برگشت ایا کمر او یا ستون فقراتش اسیب دیده نیاز به معاینه دارد یا ام ار ای لازم هست با تشکر
- مدفوع بدبو و چسبناک
سلام دختر من دوسال ونیم هستش مدتی هست که مدفوعش به اندازه یک بند انگشت وکمی چسبناک و بدبو شده روزی سه جها بار بعضی اوقات اینطوری میشه دفع کامل نداره ادرارش هم دفعات زیاد هست وکمی بو میده میخواستم بدونم به خاطر یبوست هست چون تغذیه اش درست نیست غذا نمیخوره بیشتر تنقلات
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
سلام دخترم چهارماهشه قبلا شب ها خیلی خوب میخوابید ولی امروز سه شبه که تو خواب مدام کش و قوس میاد و صورتش رو محکم چنگ میزنه و بیدار میشه.روزها شیر خشک آپتامیل پرونوترا میدم شب ها هم شیر خودمو مشکل چیه؟با تشکر
- وزن دهی باشیر هیدرولیز شده
سلام بچه ام سرما خورده دکتر این داروها را داده 1اموکسی سیلین ۲شربت سرفه برونسبان ۳ویتامین ث وابنبات مکس گریپ ایا برای فاویسم مشکلی ندارد ممنون میشم کمک کنید
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟
- زردی کف پای کودک
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه کف دوتا پاهاش کاملا زرده نگران شدم میشه بفرمایید چه ازمایشاتی لازمه
- سلام من برای پسر ۱۸ ماهه اشتباهی به جای شیاف استامینوفن شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ گذاشتم مشکل داره
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- آبله مرغان
سلام دکتر کودک 10 ساله ای که آبله مرغان گرفته و خانم 50 ساله ای که مبتلا به زونا شده هر کدام جداگانه تا چه مدت ناقل این بیماری هستند؟؟ممنون از پاسخ شما
- علت شیرخشک نخوردن نوزاد دربیداری وخوردن شیرخشک درخواب چیست
- ورم زیر بغل همراه با کبودی کودک 16 ماهه

