Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکل جمجمه
سلام اقای دکتر. نوزاد من سه ماهشه . سزارین شده ولی شکل جمجمه ش خربزه ای شکل هست. این فرم شکل جمجمه هم نه طرف ما هست نه طرف همسرم. علتش چیه؟ چیکار کنم درست بشه؟
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم
- ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- گریه شدید
سلام دکتر.پسر بنده 40 روزشه.از اول تولدش.یا خوابه یا گریه میکنه.روی زمین و توی بغل دائم گریه میکنه.انواع داروی کولیک رو بهش دادیم ولی تأثیر نداشت.حتی دکتر رانیتیدین براش تجویز کرد.باز هم تأثیری نداشت.دائما گریه های شدید داره و ما مستأصل شدیم.هیچ جوره ساکت نمیشه.
- پانگرفتن نوزاد
سلام فرزند من نارس بود هفت ماهه به دنیا امد الان ۱۵ ماهه هست پا نمیگیره ممنون میشم راهنمایی کنید
- کولیک نوزاد
سلام دکترخسته نباشید میخواستم بپرسم شربت سگانوزبرانوزاد۲۷روزه که کولیک داره اشکالی داره؟
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره میخواستم بپرسم ک حتما باید شیر ماجان ک مخصوص کودکانه بدم یا فرقی نداره؟
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- نحوه مصرف پودر نکسیپد
من دخترم ۳ ماهش بعصی وقتا خیلی زیاد بالا میاره و گاهی پنیری و حالت استفراغ وزنش ۶۲۰۰ آقای دکتر این پودر و تجویز کردن ۱/۴ بسته... میخواستم بدونم هر چند ساعت باید بدم؟ و در چه مقدار شیر باید حل کنم؟ به طور معمول دخترم هر ۲ ساعت ۶۰ cc شیر میخوره... ( چون دیدم بعضی سایت ها نوشته با اب جوشیده نیم ساعت قبل شیر میدن ولی نوزاد که آب نمیخوره !!!) و آیا با دارو کولیکez تداخل داره؟ یا منعی برای مصرف هردو نداره؟؟؟
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- سلام دخترم دوماهه دکتر لوراتادین داد بهش بدم خودم شک دارم
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟

