Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- اطلاعات دارویی
سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم یه قاشق مرباخوری چند میلی لیتر شربت میشه
- دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم
- اندازه مصرف برای 3 سال
- مبندازول
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم . کمی مقعدش میخارید قرص مبندازول ۱۰۰ خریدم نحوه استفاده اش هر ده روز یک عدده ؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .من پسرم ۵ ماهشه از وقتیکه دنیا اومدتا الان شکمش تاروزی ۱۰ بار یابیشتر کار میکرد و آبکی بوده .طبق آزمایش مدفوعش به prگاوی حساسیت داره که از لحاظ غذایی وکلا دارم رعایت پیکمم چون شیر مادر بهش میدم و الان طبق دستور پزشک نی نی شیر خشک آپتامیل پپتی میدم وهنوزهم مدفوعش خیلی نرمه و باسنش دیگه همش اگزما میزنه و قرمز میشهو جز بچه های لاغره .بنظرشما من باید چه شیرخشکی بدم پسرم که بهش بسازه ومدفوعش سفت بشه
- قرمزی و جوش سرسفید مقعد
آقای دکتر دخترم ۳ سال و۸ ماهشه اطراف مقعدش قرمز شده و جوش سرسفیدزده و میگه میخاره زینک و ان ان و کلوتریمازول شدم فایده نداشت
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- قرص
سلام آقاي دکتر من کودک 15ماهه دارم که خيلي شير خودمو ميخوره و کمتر غذا ميخوره من توي اين يکسالي به شدت لاغر شدم 9کيلو وزن کم کردم آيا ميشه قرص شيکوريدين که گياهيه براي اشتها و چاقي استفاده کنم؟؟ضرري براي بچه نداره؟؟نوشته در بارداري و شيردهي منع دارد شما چه مي گوييد؟؟
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر
- آلرژی
با سلام پسرم ۸ سالشه آلرژی داره سه ماه بینیش کیپ و سرفه تک توک انواع داروها استفاده شده شما چه میفرمایید ؟ شبا اذیت میشه انقد بینیش کیپه و چه غذاهایی براش ضرر داره ؟🙏🏼
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- دارو
سلام خسته نباشین ببخشین من به پسرم روزی یک عدد قرص فولیک اسید میدم دوزش رو هم روی قرص ننوشته میخواستم بدونم میتونم بدم یا نه؟ دکتر بردم اون براش نوشته
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- شربت آ .د
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴ ماهشه که رفتم داروخونه قطره آد بگیرم بهم مارک دی بی آ+د داد ویتامین آ+ ویتامین د ۳ اینو میتونم بدم ؟؟؟؟؟یا نه بعد قطره اهن رو چن قطره بدم به بچه
- مقدار دوز استفاده برای کودک
با سلام کودک ۶ساله دارم دکتر آزیترومایسین داده یادم رفته هر چند ساعت باید بدم؟ آیا هر ۶ساعت میشود؟

