Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد۶ماهه ای دارم که نارس بدنیا اومده الان میخوام واسش غذا شروع کنم ازچی شروع کنم بهتره سرلاک یافرنی؟کدوم مقوی تره؟وزن الان ۶۳۰۰
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- پوست کودک
دخترم 5ماهشه گونه هاش قرمز و خشک میشه چند ماهه اینطوریه .پماد کالاندولا خوبه بزنم یا بتامتازون .ممنون
- تغذیه
سلام اقای دکتر با توجه ب اینک ماست سردی بر بچه یک ساله چی میتونیم توماست بریزیم بهش بدیم ک سردی ماست بگیر
- تغذیه
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم که تازه نه ماهش تموم شده و وقتی هندوانه میبیند به طور وحشتناکی گریه میکند از شدت علاقه ی عجیب به هندوانه ایا میتوان به او هندوانه بدم یا نه با تشکر از راهنمایی شما
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه
- تشکر
ممنونم جاب دکتر لطف کردید سلامت باشید.
- زردی
با سلام و احترام اقای دکترپسرم ۳۹ هفتگی متولد شده ، روز ۳ تولدش زردی گرفتازمایش از کف پا دادیم زردی ۱۳ بود دو روز دستگاه رفت زردی اومد پایین ، الان ۴۴ روزش هست و ۳۵ روزی تست زردی وریدی دادیم ۱۰ بود ، دکترش گفت از بین میره به مرور ، الان ۴۴ روزش هنوز تو صورتش و گوشه چشمش یکم زرد هست، عفونت ادرار هم نداره ازمابش کردند
- سلام آقای داله دارم دان چند روز که سرما خورده و سرفه.
- بی اشتهایی
سلام ووقت بخیر کودک نه ماهه یک هفته ای اموکسی سیلین۴۰۰ استفاده کرده دیگه غذا نمیخوره فقط اب میخوره و وقتی یک قاشق سوپ بهش میدم هوق میزنه ایا هنوز مریضه یا به خاطر انتی بیوتیک هست
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- قطره
سلام خسته نباشید.دخترم هفت ماهشه قطره اهن ک بهداشت داده بود نمیخورد.دکترش بهش قطره لیپوزفر داده.دخترم چون کم خونی داره هموگلوبینش ده هسش دکتر گفت دوسی سی بدم روزانه.میخواسم ببینم این قطره لیپوزفر خوبه کم خونی شوبرطرف میککنه واهن بدنش تامین میکنه؟.وایا دندون هاشوسیاه میکنه؟
- سلام بچه من 6ماهشه چند میلی لیتر باید شربت بهش بدم
- پسرم تب داره
سلام من پسرم ۲روزتب داره دکتربردمش براش سرم زدیکم بهترشدولی الان دل پیچه داره بت هم یکم داره دکتربراش یه امپول دگزاهم نوشته ولی هنوزنزدم به نظرتون امپول روبزنم براش یادوباره ببرمش،دکترخیلی بی حاله پسرم ۳ونیم هم سنشه
- خلط پست حلق وسرفه شدید
با سلام پسره ۷ماه دارم یه ماه میشی خس خس داری بردم دکتر بهش شربت اسپری داده الان خلط س زیاد شده هم از دهنش وهم بینیش آبریزش داری سرفه صدا دار هم داری چیکار کنم
- زردی کف دست و پا
سلامخوب هستید میخواستمبدونم که چرا دست و پای پسر داییم زرد میشه اصلا هم علایم نداره و هیچچیزیش نیست نه درد داره و نه چیز های دیگه آیا این نشونه ی بیماری ای یا چیزی هست؟؟؟
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- اب دهان
سلام کودک ۴۵ روز دارم احساس میکنم اب دهانش از حد معمول خیلی خیلی بیشتر کشدار هستش ایا از نظر شما میتونه نشانه مشکل خاصی باشه؟ ممنون از وقتی ک میزارید🙏🏻
- مدفوع
سلام آقای دکتر دخترم سیزده ماهشه و مدتیه تعداد دفعات مدفوعش زیاد شده و همش در حال زور زدنه بوی سرکه هم میده امشب متوجه شدم دهنش هم بوی سرکه میده یعنی شیر من مشگل داره

