Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تهوع
سلام اقا دکتر دخترم۳ سال و ۵ ماهشه دیشب از ساعت ۳ تا۶صبح۱۳ بار بالاآورد دکتر بردم بهش سرم و امپول ضد تهوع تزریق کرد که خدا روشکر تهوع خوب شد البته شربت هم بهش داد که قبل نیم ساعت قبل غذا بهش میدم الان مدام دل درد داره چ دارویی بهش بدم؟
- سلام وقت بخیر پسرم هفت ماهشه رفلاکس داره بهش نکسیوم میدم قبلا شیر خشک اپتامیل میخورد الان بهش گیگوز دادن نمیدونم چرا یک هفته هستش تو خواب این ور اون ور میشه گریه میکنه هر یکساعت یکبار، مقعدش هم دونه های قرمز زده،
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- ختنه
سلام ببخشید پسر من هفت ماهشه سه ماهه ک پیش متخصص ختنه اش کردیم بعدش دجار عفونت شد ک تا الان درمانش کردیم اما هنوزم موقع ادرار جیغ میزنه و گریه میکنه ب سختی ادرار میکنه مکشل از چیه الان هم سونو نوت براش اما بازهم نگران هستم
- سلام بچه من چهارماه ودوروزش هست تب داره میتونم چندقطره شربت ستادین دی سی بهش بدم مشکلی نداره
- گین اپ
سلام اقای دکتر 11 ماه 20روزشه وزن 7کیلو و نیم هست دکتر تغذیه پودر گین اپ تجویز کرد توی اینترنت دیدم نوشته شده بود برا کودکان بالا دو سال هست این پودر ضرر نداره برای زیر دو سال؟؟؟
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- سلامدخترم۱۰سالشپیشانشورمکردودردمیکن
- دختر 5سال
با سلام دخترم 5سالشه سرفه هاش خلط داره ولی یکسره نیسته نزدیک یک ماه شده دکتر گف الرژیه اسپری سالباتامول و فلوحاله 125داد وپودر سینگولار داده تا الان که هیچ اثری نداشته میشه کمکم کنید
- مصرف سفکسیم برای دختر 6 ساله
سلام وقتتون بخیر دخترم 6 سالشه مدتی هست سرفه میکنه بخصوص شبها... جدیدا شدید و خلط اور شده دو سه روزم هست شبا تب میکنه دکتر رفتم سفکسیم 200 داده هر 12 ساعت نصف بنظرتون براش قوی نیس روزی نصف بهش بدم بهتره؟؟ چون غذا درست نمیخوره و میوه اصلا ممنون
- عمودی نگه داشتن
سلام آقای دکتر ببخشید فرموده بودید بعد از شیردهی باید 10 دقیقه عمودی نگه داشته بشه. باید تو بغلم بچه رو عمودی نگه دارم. یا میتونم بنشونمش تو بغلم وبه خودم تکیه بدمش؟ چون ایستاده توبغلم نمیمونه نشسته راحتتره. 5 ماهشه. ممنون
- زمان کمکی و قطره آهن
با سلام
دخترم ۵ ماه و یک هفتشه. موقع دنیا اومدن وزنش۲۴۰۰ بود الان ۶۵۰۰ هست کمکی بدم بهش یا زوده و قطره اهن کی بدم و چقدر؟
ممنونم
- بسته بودن مجاری اشک
سلام آقای دکتر من دخترم پنج ماه و ده روزشه واز بدو تولد الان چشم چپ روزا اشک میاد و شبا هم عفونت میکنه چرک میکنه چند بارم بردم پیش دکتر و خوب نشده چیکار باید کنم ؟؟و قطره باکتی ماید رو چند روز باید استفاده کنم ؟؟؟حدود ده روزه دارم قطره باکتی ماید میریزم تو چشمش
- ازمایش خونwbc
سلام. خسته نباشید.دخترم7سالشه.بعد2روز گلودرد ازمایش خون گرفتن ازش مشخص شد ک عددwbc14هستش. میخاستم بدونم چ مشکلی داره.الان چنروز میگذره تب میکنه و دلدرد و سردرد.بعضی وقتاهو پادرد. یکهفته بعد دکترش گفته ازمایشو تکرار کنیم
- شیر خوردن
سلام و وقت به خیر کودک من چهار ماهشه، ۲۴ ساعت تغذیه و خواب و بیداریش رو تحت نظر قرار دادم و ثبت کردم بعدش متوجه شدم که ۱۶ بار در طول ۲۴ ساعت شیر خورده این قضیه خیلی منو اذیت میکنه خیلی به من وابسته است و هیچ کار دیگه ای نمیتونم انجام بدم چون مدام باید به اون برسم چه طور می تونم نحوه شیر خوردنش رو تغییر بدم؟ ممنونم از پاسختون به سوال ها
- میزان مصرف شربت سفسکسیم۱۰۰برای کودکان زیر سه سال
- سلام،خسته نباشید اقای دکتر ، بیماری سرم سیکنس چرا وچگونه به وجودمیاد؟درمان داره؟به وه پزشکی بایدمراجعه کنیم ؟عوارض داره؟چه دارویی باید مصرف بشه،ماتهران هستیم ،ممنون میشم مارو راهنمایی کنید
- مقدارمصرف زینک درنوزاد شش ماهه
نوزاد شش ماهه دارم دکتر اطفال دوسی سی زینک گلوکنات تجویز کرد که هردوازده ساعت یک سی سی چون بعضی وقته بچه خواب هست ایا میتوانم همزمان دوسی سی راصبح به بچه بدم

