Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟
- کم اشتهایی
ببخشید پسرم یکسال نمیشه وزن تولد وکیل ونیم الان ده کیلو وشی خشکی هم هسته شب تاصب اصلا بیدارنمیشه خیلی خیلی کم اشتهاهسته درضمن زودتر ه دنیا آمده 36هفته بداد آرش خیلی بومیده میشه عفونت داره چکارکنم یکم بهت بشه وزن بگیره
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- با سلام خدمت آقای دکتر . من یە دختر سە سال و هشت ماهە دارم . وقتی از خواب بیدار میشه خیلی گریه و بی قراری و بهانه میگیره و اصلا یه جوری میشه که خیلی سخت آروم میشه نمیدونیم مشکلش چیه . اغلب وقتی وسط خواب می پره اینجوریه . این روزها هم سرما خورده خیلی زیاد شده عادتش و حتی هذیان هم میگه . خیلی ناراحتم براش لطفا راهنمایی کنید ممنونت میشم
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- پنتوپرازول در شیردهی
پنتوپرازول 40 هست ب تعداد 14 عدد مشکلی ایجاد نمبکنه؟
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- میزان WBC به مقدار 13150
با سلام خدا قوت دکتر جان. امروز ۱۳م اسفندماه سال ۱۴۰۱ آزمایش خون دخترمو گرفتم میزان گلبولهای سفید بالا داشت.بالا هم اشاره کردمwbc به مقدار 13150 میباشد دکترجان نشانه چیست؟؟باسپاس
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید خلط پشت گلو که نمیذاره بچم شبا بخوابه الان۵ ماهه از آلرژیه یا رفلاکس؟ امیدوار باشم کی خوب میشه؟ الان ۵ ماهه نخوابیدم البته اون اواسط خوب بود،بعد از سرماخوردگی ماه سوم دیگه اینجوری شد
- عدم تحمل لاکتوز وحساسیت ب لبنیات وشیر خشک مناسب
سلام.پسر من ۳ماهونیمشه حساسیت ب لبنیات داره و عدم تحمل لاکتوز داره .شیر خودمو میخوره و همش شکمش کار میکرد واسهال بود ازمایش داد گفتن اتهاب روده داره بهش میلکازیم دادن چن روز بهتر شد ولی دوباره اسهال شد بهش شیر خشک نان آ ال۱۱۰ دادن روزی ۴ بارب همراه شیر خودم و قطره میلکازی الان پسرم دل درد داره ایا طبیعیه؟؟
- اسپری فلوکسیتاید
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.دکتر برای پسرم که یک سال و نیم هست اسپری فلوکسیتاید ۱۲۵تجویز کرده برای سرفه.ایا این اسپری برای این سن قابل تجویز هست؟
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
سلام نوزادم ۳ ماهه هست تقربیا ۲ ماهه که شکمش بلغمی و روزی ۲ بار کار میکنه .آیا اثر کپسول شیر افزا هست به خاطر شوید و رازیانش
- دانه های پوستی
با سلام ..بچه ده ماهه حساسیت غذایی داره و بعضی مواقع آلت تناسلی و صورتش جوش میزنه ...چند روزه پشت یکی از دستاش پر از جوش و دانه شده دلیلش چی میتونه باشه آیا برا همون حساسیت هست ..برا درمانش چکار کنیم ؟؟؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دختر من ۳ماه و ۲۳ رو؟ه است و بخاطر سرفه کم وگاها صدا دار به متخصص بردم شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرد ولی نگفت چقدر از دارو استفاده کنم
- قرص
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم کودکی که کم کاری تیروئید داره و تحت درمانه روزی که قراره ازش آزمایش بگیریم باید قرص را بهش بدهیم یا بعد از انجام آزمایش قرص را بهش بدهیم؟
- سلام بچه سه ساله دارم تب شدید داره شربت استامینوفن دادم پایین نمیادایا میتونم از شیاف هم استفاده کنم؟
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه

