Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- کهیرهای پوستی
سلام اقای دکتر.پسر من ۶سالشه و از دیروز بدنش پر از کهیر شده..طوریه ک پشت و شکمش پراز کهیره باز بعدازچندساعت همه خوب میشه و کهیر ها رو صورتش و پاهاش میاد.خارش هم داره.دکتر بردمش شربت زادیتن و قرص نیزوپرد۵ و ایروکاست جویدنی دادن..زادیتن فقط شبها۵سی سی تجویز کردن.نیزوپرد هر ۸ساعت ۱دونه و ایروکاست فقط شبها ۱عدد....من از مصرف نیزوپرد خیلی میترسم بخاطر کورتونش.چکار کنم؟البته دکتر بخاطر اینکه پسرم راضی به تزریق دگزا نشد قرص نیزوپردو تجویز کردن
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- کلیه سمت چپ
سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر. پسر ۵ ساله ای دارم که چند وقته کلیه سمت چپش درد میکنه .سونو نشون داد که کلیه سمت چپ ادرار نگه میداره و ازمایش ادرار خون دیده شد ولی جواب کشت ادرار منفی بود. وقتی تو شکمم بود هم سونو بهم گفتن ادرار مینونه تو کلیه جنین و التهاب داره کلیه اش و تا ۹ ماه بعد از تولد سونو میبردم که اخرین بار گفتن موردی نیست تا اینکه چند روز پیش بخاطر درد کلیه بردم دکتر.بهش سفیکسیم دادن و گفتن پیش اورولوژیست ببرم.میخواستم راهنماییم کنید.🙏
- شربت فارپنتین..و
سلام پسر ۵.۵ساله دارم سرما نخورده ولی دوشبه فقط شبها به مدت یکی دوساعت سرفه مداوم میکنه اسپری سالبوتامول استفاده نیکنه و قطره بینی . بیمارشماست و رشت نیستیم شما فرمودین میتونه شربت فارمنتین استفاده کنه چه دوزی و چقدر در روز ؟
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- موردابله مرغان
سلام خسته نباشی ببخشیدبچه من ابله م غان گرفته کلاس دوم هست میشه راهنمایم بشم
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم
- عفونت گلوکودک دوساله چه کنم
باسلام خسته نباشیدکودک دوساله دارم حدودده روزه سرماخورده که بردم پنج بارپیشه پزشک دارودادن خب نشدگلویش عفونت کرده تروخدابگین چه کنم گفتن چون کمه نیازبه بستری نیست ایاراه حلی براعفونت گلوش هس ممنون میشم کمکم کنین منتظرم خیلی عذاب میکشع بیقراری سرفه داره کمکم کنین خسته ام ازاین وضع
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- پاراکید و پروبیوتیک
سلام دکتر پسرم ۲ماهشه از قطره پروبیوتیک بهش میدم هر شب ساعت هفت ۴ تا ۵ قطره مشکلی نداره؟ و اینکه استامينوفن پاراکید هم برای سرماخوردگی و تب بهش میدم استفاده این دو دارو باهم عوارضی نداره؟ ۳ روزه شبا جیغ میزنه گریه میکنه باید چیکا کنم؟
- فرورفتگی زیر سینه
سلام یه مقدار زیر قفسه سینه پسرم فرورفتگی داره آیا اشکالی داره
- معرفی چشم پزشک کودکان
سلام آقای دکتر، برای چکاپ چشم دختر ۴ ساله به جز دکتر مدقالچی پیش کدام چشم پزشک ببرم ؟ممنون از راهنمایی شما
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- قرص اضافه وزن درشیردهی
ایامیتونیم دردوران شیردهی ازقرص شیکوردین استفاده کنیم ؟نوزاد 5ماهه ردارم شیرخشک نان هم میخوره باشیرخودم ؟اشکال داره قرصشیکوریدین؟
- دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - نحوه استفاده ازشربت لوپراکس۱۰۰برای نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ونوزده روزشه پزشک برای چرک گلوش لوپراکس۱۰۰تجویزکرده ولی من دفعات مصرفشویادم رفته نمیدونم بایدچقدروهرچندساعت مصرف کنم

