Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جراحی و واکسن یکسالگی
سلام پسرم ۲۷ خرداد عمل جراحی بیضه نزول نکرده داره و ۵تیر هم واکسن یکسالگی. میخواستم ببینم نزدیکی این دو مشکلی نداره.؟
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- ضربه به پیشانی
سلام آقای دکتر سه روز پیش پسر 3 ساله من پیشانیش به تیزی میز خورد و ورم کرد امروز صبح گوشه چشماش کبود شدن علائم دیگه ای نداشت باید چکار کنم؟
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- دارو
سلام و وقت بخیر میشه بعد از شربت اُستوکر به کودکم شیر پاستوریزه بدم و اینکه کودک من مشکل دفع زیاد مدفوع هم داره
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
باسلام. دکتر برای سرماخوردگی پسر ۸ ماهه م با وزن ۹ کیلوگرم هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی شربت سفیکسیم تجویز کرده، چه مدت باید دارو رو مصرف کنم؟ همین که علائم برطرف شد قطعش کنم یا دوره درمانی خاصی داره؟
- گرمی پیشانی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر جان پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست میذارم رو پیشانیش نسبت به جاهای دیگه بدنش گرمه از اول اینجوری بود گاهی دست میذاره رو چشمانش البته موقع نوزاد ی چند بار سرش خورد به استخوان شانه ام همش میترسم صدمه ندیده باشه خون لخته نشده باشه شده یه استرس واسم راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- بیماری پسرم چیه؟
سلام وقت بخیر حدود یکسال میشه پسرم بعضی شب ها که میخوابه سرفه میکنه شدید آخرش هم استفراغ میکنه چیزهای سفید رنگ میاد.چند تا دکتر بردیم گفتن از لوزه هست.عمل لوزه رو تیر ماه انجام دادیم بهتر شده بود ولی مجدد دیشب همون طور شده.علتش چی میتونه باشه؟والا تشخیص درست ندادن به نظرم.پسرم هشت سالشه
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- کهیر بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر ۲ هفته بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی دخترم،کل بدنش کهیر میزنه،الان حدود ۲ ماه هست اینطوریه،شربت نئوتادین و هیدروکسی سیزین هم افاقه نکرد،کل آزمایشهاش هم نرمال بود،ولی متأسفانه همچنان همونطوره،خود ب خودی ظاهر میشه و بعد از چند ساعت برطرف میشه،خارش هم داره،چیکار باید انجام بدیم؟مشکلش چی میتونه باشه؟ ممنون از راهنماییتون
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- خلط زیاد و تنگی نفس در خواب
با سلام خدمت آقای دکتر کرم بین عزیز دختر چهار ساله م دو روز پیش یهویی سرفه های خلطی ش شروع شدن ۱۴ کیلو هست دکتر بردم که آموکسی سیلین ۱۲۵ هر هشت ساعت ۴ میل دیفن هیدرامین هر هشت ساعت ۳ میل و استامینوفن هر شش ساعت ۵ میل تجویز کردن البته تب نداره و فقط سرفه های خلطی داره امشب قبل از خواب بهش آب نمک غلیظ دادم قرقره کرد و بعد یکی دو ساعت از خواب پا شد و خلط زیادی داشت که دفع نمیشد انگار خلط خیللی چسبناکی تو گلوش بود و میترسیدم خدایی نکرده خفه بشه حالا اقای دکتر به نظر شما این سرماخوردگیه که یهویی هم شروع شد یا آلرژیه ؟ چون از اول تولد ادرارش کدر بود و کریستال داشته و همچنین این حالت خفگی در خواب رو از بدو تولد داشت که شدید یا کم میشد چند شب در میان آیا این دارو ها رو بهش بدم یا دکتر دیگه ای ببرمش؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .من پسرم ۵ ماهشه از وقتیکه دنیا اومدتا الان شکمش تاروزی ۱۰ بار یابیشتر کار میکرد و آبکی بوده .طبق آزمایش مدفوعش به prگاوی حساسیت داره که از لحاظ غذایی وکلا دارم رعایت پیکمم چون شیر مادر بهش میدم و الان طبق دستور پزشک نی نی شیر خشک آپتامیل پپتی میدم وهنوزهم مدفوعش خیلی نرمه و باسنش دیگه همش اگزما میزنه و قرمز میشهو جز بچه های لاغره .بنظرشما من باید چه شیرخشکی بدم پسرم که بهش بسازه ومدفوعش سفت بشه
- رشد نکردن قد و وزن کودک
باسلام.پسرم 8سالشه.وزنش بین 18 تا20 در نوسانه.و قدش 114 سانت است.ومدام سرما میخوره.داروهای تقویتی وافزایش قد زیاد بهش دادم ولی تاثیری نداشته.اشتهاش بیشتر میشه ولی وزن نمیگیره.لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس
- سرماخوردگی
سلام
دختر ۵ ساله دارم. سرما که میخوره پلارژین بهتره یا کوریزان؟ چون آسم کودکان هم داره کدومش بیشتر جواب میده

