Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد اطراف ناف
- تب بدون علایم سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر سوالی پرسیده بودم در مورد تب و ضربه به سر.گفتم پسرم گهوارش رو انداخت رو خودش و از دیشب تا حالا تب داره شما فرمودین ربطی به ضربه به سر نداره اما یو علامت سرماخوردگی هم ندارن.تا شنبه به پزشکش هم دسترسی ندارم علت تبش چی میتونه باشه.ممنون
- سلام ی پسر پنج ساله دارم مشکل اسم والرژی داره الان دوهفتس مریضه سرفه های شدید خشک وخلطی داره ی ددر قرص آزیترومایسین خورده خوب نشد الان دوباره تب وسرفه داره دکترش قرص سفکسیم ۲۰۰نوشته خواستم بدونم چن ساعتی چقدبدم خوبه
- سلام اقای دکتر.دخترم 58روزشه دورسرش به دنیااومد34بودولی الان 40هستش خیلی نگرانم.لطفا کمکم کنید
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- عسل برای کودک
با عرض سلام وخسته. نباشید خدمت شما.من یه دختر 17 ماه دارم می خواستم بدونم می تونه عسل بخوره واگر نه سرلاک که حاوی عسل باشه هم ضرر داره. چون شنیدم که خوردن عسل برای کودکان زیر دوسال مناسب نیست .ممنون میشم از پاسخ شما.
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- وزن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکترم میتونم به نوزاد ۴ ماه شربت زینک سولفات بدم هم وزنش کمه اما قدش افت کرده موندم چیکار کنم
- سلام خسته نباشید دختردوسال دارد دیروز تب کرده ۱۳کیلو وزن سفکسیم باید چند سی سی بهش بدم
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من یه مدت به بچم شیر خشک ببلاک میدم شکمش شل شده دکتر گفت شیرشو عوض کن به نظرتون بهترین شیر خشک کدومه و اینکه شکمشو شل نکنه
- ابریش دماغ اصسه کردن نمیتواند شیر بخورد
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- واکسن یک سالگی
پسرم بعد از دو هفته تزریق واکسن یک سالگی دچار سرفه خلط دار شده و الان دو روزه ادامه داره اماکن داره از عوارض واکسن باشه یا دکتر ببرم هیچ علائمی جز سرفه ندارع یا در منزل قطره پلارژین کیدز بدم
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- رنگ
سلام شببخیر ببخشید دختر من یکسال و بیست روزش چرا بعضی مواقع مدفوعش سیاه میشه میتونه به خاطر قطره اهن باشه که میخوره با سپاس.
- سلام اقای دکتر دخترم نه ماهش هست میتونم شربت زینک سولفات یا نیوزینک رو بهش بدم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۶ماهشه خیلی کم غذا میخوره بی اشتهاس بجز زینک سولفات چ شربته اشتها اوری میتونم بدم ک کمک کنه غذا بخوره لطفا طرز تهیه اشم بگین ممنون

