Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اموکسی سیلین برای نوزاد ۱۰ ماهه
با سلام وقت بخیر من دخترم ۱۰ ماهشه و ۷ونیم کیلوعه تب کرده بود علائم دیگه ای نداشت ولی تبش پایین نمیومد بردم دکتر براش اموکسی سیلین نوشته هر ۸ ساعت بدم ولی نگفته چقدر بدم منم انقدر هول کرده بودم یادم رفته بپرسم خیلی ممنون میشم بگین چقدر باید بدم؟؟
- شربت آموکسی سیلین.
سلام پسرم ۶ سالشه از دیروز سرماخورده سرفه خلط دار داره پلارژین د سیتریزین نیدم و برم هگزین . میتونم شربت آموکسی سیلین هم بدم؟
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- خوردن پماد ب ب کلد
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه پماد ب ب کلد براداشته بود به صورت وبینیش زده بود نمی دونم خورد یا نه خودم که پماد رامزه کردم بدمزه وتلخ بود خیلی خیلی نگرانشم چکار کنم ایا مشکلی پیش میاد درضمن شیرهم خورد بعدش
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
- وزن
باسلام بچه من دوسالگی وزنش ده وپانصد وقدش ۸۲ بر حسب حرف بهداشت البته بچه من چند ماه اخر فقط شیر خودمو میخورد ولی الان حدود ۴۰ روز از دو ساگیش میگذره وزنش با یازده و چهارصد رسیده به نظر شما خوبه
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- سرماخوردگی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسر ۲/۸ماه دارم سرفه های شدید و گرفتگی صداداره میخواستم بپرسم شربت ستادین گرفتم بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- زردی کف پا
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر آیا التهاب لنف اندازه نخود زیر لاله ی گوش بچه دو ساله با لمس حس میکنم خطر نداره؟ اگه برطرف نشه مشکلی نیست؟نگرانم
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- سلام خسته نباشید
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر گرفتگی بینی که بخاطر آلرژی به پروتئین گاوی هستش تا کی ادامه داره شیرخشک مخصوص میخوره.
- مقدار مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پسرم ۳ سال ونیم هستش و ۱۴ کیلو نیم وزنش هست چمقدار دارو سفکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم؟ سپاس از شما
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
با سلام پسرم نه ماه و نیمش هست دکتر براش سفیکسیم نوشته هر ۱۲ ساعت چقدر باید بهش بوم وزنش حدود ۹ کیلو هست؟

